Hepp, Fant frem den gamle Prøysen-samle-CDen Med Blanke Ark. Et par morsomme detaljer med denne, i hvert fall min, er at det ligger en fargestift (rød) inne i ryggen på CDen (type gjennomsiktig CD-case). Og sammen med tekstheftet/coveret ligger det også sannelig et ...blankt ark. Er dette tilfelle med deres utgaver også?
Måtte sporenstreks ned i cd-hylla for å sjekke. Neida. Ingen fargestift, ikkeno blankt ark her. Vanlig grått cover og ingenting i ryggen annet enn masse ørsmå fotos av involverte artister. Mange gode artister med på platen, samt Mia Gundersen og Eriksen...
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
"Rita Eriksen : Kanskje norges beste kvinnelige sanger uansett sjanger" .....Så var det dette med å forstå ironi eller misforstå men jeg mener påstanden min! Jeg har den juleplata hun laget for Frelsesarmèen, den spilles jevnt hos oss i de de tider!!
Dette er skikkelig off topic, men - seriøst: "Kanarifuggel i bur" er jo gyselig! Ene og alene pga en enerverende dialekt! Vet det er usaklig å "disse" en dialekt, men akkurat denne utstår jeg ikke. Rogalandsdialekten er forferdelig! Magnhild Meltveit Kleppa, say no more...
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"