Dette ble en meget hyggelig kveld, og gutta var i storform. Litt glissent på Union Scene, men sånn vil det vel være på mange arrangementer nå i Korona-tiden. Lillo sa at det her kunne bli vår siste konsertopplevelse. Litt usikker på rekkefølgen her:
Bare gråte Dum som et menneske Aldri epleslang S'il vois plait Balladen om Kåre og Nelly Kent Evelyn Finnes det en kvinne Sanger i Lisboa Stum 1984 Flink Hjernen er alene Stakkars Oslo Rundt i ring Forventningen Suser avgårde alle mann Uten deg Kokken Tor Tøff i pyjamas Glemte minner
Enda en sang fra delillos Smak av honning Rett og slett livet (ønske fra publikum) Neste sommer
Gleder meg til neste gang. Sannsynligvis på Gjøvik.
Om Lars L sa det kunne bli siste konsertopplevelse så kan det stemme, for neste konsert er i Haugesund neste Torsdag, og det ser ikke bra ut, da Haugesund har innført restriksjoner mot arr. Med mer enn 100 mennesker
Det var en fin Set liste fra Drammen, hadde virkelig gledet meg til Torsdag
På LinTicket leser jeg følgende om konserten på Folken i Stavanger 20.3.: "11. mars 2020 Konserten går inntil videre som planlagt. Blir det endringer informerer vi her, i eventen på Facebook og direkte via mail til de som har kjøpt billett." På Haugesundskonserten blir du automatisk satt på billettkjøp uten mulighet til å lese info fra arrangøren... (Ikke samme billettsystem som i Stavanger.)
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Okei! Ja lov og håpe det kan gå i orden men. Tror det er sendt inn søknader om å få ha konserter nå. Hellbillies spiller også samme dagen her i byn. Vi får se
Stian A skrev:Okei! Ja lov og håpe det kan gå i orden men. Tror det er sendt inn søknader om å få ha konserter nå. Hellbillies spiller også samme dagen her i byn. Vi får se
Jeg håper det klaffer for deg, Stian A!
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"