Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 22:01


Cd fra Finn.no

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

RuneMa

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 10 Mar 2017, 20:53

Cd fra Finn.no

Innlegg10 Mar 2017, 21:45

Hei,
fant ut at jeg skulle finne frem noen gode cd plater og kom over denne. Ante ikke at jeg hadde den. 2 låter på den: Sveve over byen og 1984. Helt sikkert omtalt på forumet, men det er vel ikke noe annet spesielt med denne enn at det er en finn.no cd? Høres ikke ut som noe spesial innspilling/opptak kun for denne anledning.
Vedlegg
finn.no.JPG
finn.no.JPG (55.74 KiB) Vist 8543 ganger
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Cd fra Finn.no

Innlegg10 Mar 2017, 22:42

Dette er jeg sikker på at Bjørn Ivar kan svare deg på. Jeg har den ikke, selv om jeg har det meste på CD som bandet deltar på. Mener å huske at det var til markering av årsdag som finn.no hadde.
Bjørn Ivar?
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Cd fra Finn.no

Innlegg13 Mar 2017, 13:22

Joda, den har jeg. Ble laget, også med et dårlig cover, til Finn's 5-årsjubileum. Den er ikke så vanlig, men er jo en uoffisiell kuriositet mer enn at den hører til i enhver samling :)

Det er to sanger på den, Sveve over byen og Nittenåttifire. Vanlige versjoner.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: Cd fra Finn.no

Innlegg20 Mar 2017, 14:09

Grøss... Denne har jeg faktisk aldri sett, når kom den ut? Kan ikke huske at jeg noensinne har hørt om den engang :lol:
Ludde.
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Cd fra Finn.no

Innlegg20 Mar 2017, 18:16

Ludde skrev:Grøss... Denne har jeg faktisk aldri sett, når kom den ut? Kan ikke huske at jeg noensinne har hørt om den engang :lol:
Ludde.

Slik ser coveret ut. Den kom altså ikke ut som noe offisiell utgivelse, men ble laget av Finn.no og sendt som invitasjon til festen 10.06.2005. Jeg har tidligere gjort litt research rundt denne til diskografiprosjektet mitt... Her er det jeg fant ut:

Brukt som invitasjon til festen på Rainbow Hotell Oslofjord i Sandvika (aka Sheraton). Kontaktet både Finn.no og Polyvox som har trykket den opp. Polyvox kunne fortelle at det ble trykket 2500 stk på bestilling fra Finn Eiendom. Det virker som et fryktelig høyt tall, men så sa de. Det var kun plass til 430 gjester etter førstemann til mølla-prinsippet, så de kan jo ha sendt den til 5 ganger så mange.

CDen har dukket opp ved noen anledninger, og jeg har den i samlingen, men ikke så alt for ofte å se. Er nok blitt kastet av mange, den ser jo nokså hjemmespikra ut.

Nerdegreier men litt gøy da :D
Vedlegg
Finn deLillos.jpg
Finn-singel
Finn deLillos.jpg (69.25 KiB) Vist 8495 ganger
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

Kjellsen

  • Innlegg: 22
  • Registrert: 12 Nov 2015, 17:32

Re: Cd fra Finn.no

Innlegg24 Mar 2017, 12:37

En av få som mangler i undertegnedes samling . irriterende nok, men det er forholdsvis uaktuelt å betale det som kreves på diverse steder for denne dingsen. Satser stort sett på at den dukker opp på et eller annet obskurt loppemarked..
Avlogget

RuneMa

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 10 Mar 2017, 20:53

Re: Cd fra Finn.no

Innlegg25 Mar 2017, 13:06

Ludde skrev:Grøss... Denne har jeg faktisk aldri sett, når kom den ut? Kan ikke huske at jeg noensinne har hørt om den engang :lol:
Ludde.

Du kan få den av meg om du vil ha den :-)

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester