Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 02:41


deLillos t-skjorter

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

toledo

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 13 Mar 2017, 23:08

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg13 Mar 2017, 23:17

IMG_2474-001.JPG
IMG_2474-001.JPG (74.83 KiB) Vist 14907 ganger
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg14 Mar 2017, 14:25

toledo skrev:
IMG_2474-001.JPG
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!

Ok! 1987! 8-)
Ser precis ut som min 1988-tshirt i färg och modell.
Detta är alltså föregångaren med deLillos i stället för För var det morsomt med sne.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg14 Mar 2017, 15:26

toledo skrev:
IMG_2474-001.JPG
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!

OJ! Denne var ny for meg! Takker, skal oppdatere listen :)
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg15 Mar 2017, 13:35

toledo skrev:
IMG_2474-001.JPG
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!

Da har jeg oppdatert listen med denne (se starten av denne tråden), og det er faktisk den eldste t-skjorten vi har notert så langt!
Men Toledo, konsert i Nordfjordeid 1987... sikker? Den finnes nemlig ikke i konsertlisten, så det er enda en interessant opplysning. Husker du ca hvilken dato det var?
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg15 Mar 2017, 20:52

Bjørn Ivar skrev:
toledo skrev:
IMG_2474-001.JPG
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!

Da har jeg oppdatert listen med denne (se starten av denne tråden), og det er faktisk den eldste t-skjorten vi har notert så langt!
Men Toledo, konsert i Nordfjordeid 1987... sikker? Den finnes nemlig ikke i konsertlisten, så det er enda en interessant opplysning. Husker du ca hvilken dato det var?

Intressant!
Men du Björn Ivar! Du uppdaterade den gamla listan. Så nu står 87-skjortan på en lista som inte har tidigare uppdateringar; Sent og tidlig-variationer, tredje färg på Neste Sommer(?), Peiling och Töff från 2016, kanske mer? Checka dette...
Du får väl radera den ene så det bara finns en att komplettera i. :idea:

Sedan fanns det ytterligare två skjorter till salu på Rockefeller 2016!
Jo jag köpte båda: Flink-skjorten och röd Peiling med annan look än den blå (uppochnervänd segelbåt som emblem över hjärtat.)
8-)
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget

toledo

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 13 Mar 2017, 23:08

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg15 Mar 2017, 21:22

Bjørn Ivar skrev:
toledo skrev:
IMG_2474-001.JPG
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!

Da har jeg oppdatert listen med denne (se starten av denne tråden), og det er faktisk den eldste t-skjorten vi har notert så langt!
Men Toledo, konsert i Nordfjordeid 1987... sikker? Den finnes nemlig ikke i konsertlisten, så det er enda en interessant opplysning. Husker du ca hvilken dato det var?

Har ikkje datoen no, men det var på hausten kort tid etter at "Før var det morsomt med sne" var ute. Konserten var på Valhall, og det var fleire blant publikum som stilte i pyjamas! Ein av dei mest nærgåande tilskodarane knytte opp og drog ut skolissene på eine skoen til Lars L.-S., som måtte be om å få dei attende mellom to låtar.
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg16 Mar 2017, 00:36

toledo skrev:Har ikkje datoen no, men det var på hausten kort tid etter at "Før var det morsomt med sne" var ute. Konserten var på Valhall, og det var fleire blant publikum som stilte i pyjamas! Ein av dei mest nærgåande tilskodarane knytte opp og drog ut skolissene på eine skoen til Lars L.-S., som måtte be om å få dei attende mellom to låtar.

Trolig en sunnmøring... :lol:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

toledo

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 13 Mar 2017, 23:08

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg16 Mar 2017, 00:49

arne skrev:
toledo skrev:Har ikkje datoen no, men det var på hausten kort tid etter at "Før var det morsomt med sne" var ute. Konserten var på Valhall, og det var fleire blant publikum som stilte i pyjamas! Ein av dei mest nærgåande tilskodarane knytte opp og drog ut skolissene på eine skoen til Lars L.-S., som måtte be om å få dei attende mellom to låtar.

Trolig en sunnmøring... :lol:

Neppe. Eg trur han fekk dei att! :D
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg16 Mar 2017, 18:11

Bra du følger med Hibbitt. Her er riktig, oppdatert liste!
  • deLillos (1988). Farge: Turkis/lyseblå med kort 80-talls-arm. Svart deLillos-logo på skrå over brystet. Kjøpt på konsert Nordfjordeid mars 1988 [Toledo]
  • Før var det morsomt med sne (1988). Farge: Turkis/lyseblå med kort 80-talls-arm. Hvit tekst av typen fra platen. Kjøpt mars 1988, Sardines [Hibbitt]
  • deLillos (1988). Hvit med vanlig logo i svart på forsiden. Kjøpt Rockefeller desember 1988 [Hibbitt]
  • Hjernen er alene (1989). Hvit. Motiv: tegning av naken dame som sitter på en mann på stranden. Rygg: ingenting. Solgt når? [Bjørn Ivar]
  • Hjernen er alene (1989). Lys lilla. Motiv: Front: Stor logo og tekst/tegning (Samme naken dame som forrige? usikker) Rygg: Tenget hund. Solgt når? [Bjørn Ivar]
  • Svett smil (1990). Sort. Motiv: Knut Nærum-plakaten. Solgt på konserter, Skoleturneen 1992+flere []
  • Svett smil (1990). Blå. Motiv: Knut Nærum-plakaten. Solgt på konserter? []
  • Neste Sommer (1993). Grå. Motiv: soppen. Delt ut på Platekompaniet til de første som kjøpte CD. Solgt på konserter [Bjørn Ivar, Hibbitt]
  • Neste Sommer (1993). Turkis. Motiv: soppen. Solgt på konserter? [Asmund] Ludde avkrefter at andre farger finnes.
  • Mere (1994). Lys grå. Motiv: "Mere bass-trommen med sopp (som albumcoveret)" som liten logo på venstre bryst. Delt ut på Platekompaniet til de første som kjøpte CD. Solgt på konserter? [Bjørn Ivar]
  • Sent og tidlig (1995). Lilla. Motiv: drueklase (speilvendt på ryggen). Release av S&T, på Platekompaniet til de første som kjøpte CDen. [Bjørn Ivar]
  • Sent og tidlig (1995). Grønn. Motiv: drueklase (speilvendt på ryggen). [Ludde, litt usikker på denne]
  • Sent og tidlig (1995). Blå. Motiv: Appelsin. [Ludde]
  • Stakkars (1997). Orange med svarte menneskefigurer [Smilefjes]
  • Stakkars (1997). Svart med orange menneskefigurer [Sett på konsert]
  • Kast alle papirene (1999). Lilla. Gul tekst (rosa logo i midten), som coveret. Solgt på konserter [Kristian]
  • Kjærlighet (2000). Hvit. Fulgte med når man kjøpte Kjærlighet-singelen. Solgt på Rockefeller-konsert også? [Kristian]
  • Ikke gå... (2004). Sort. Trykk foran: ikke gå... På armen: deLillos. antagelig fra Rockefeller. [Kristian]
  • Festen er ikke over, det er kake igjen (2005). Grønn. Motiv: kaken. Solgt på konserter. [Brumm]
  • deLillos'85. (2006). Svart med hvit logo. Kjøpt desember 2006, Rockefeller. [Hibbitt]
  • Suser avgårde (2007?). Orange. Motiv: Front: logo og "Suser avgårde" i bølget tekst. Rygg: sangtitlene. Kjøpt september 2007?, Rockefeller. [Hibbitt, Bjørn Ivar] Suser-jubileum, eller var det ifm boken?
  • Hjernen er alene i Operaen (2009). Gul. Motiv: Hundetegning. Solgt på konserten. [Brumm]
  • Svart t-skjorte (ukjent år og anledning). Liten deLillos logo på brystet, deLillos på høyre arm. [Kristian]
  • "Leverandør av kvalitetsmusikk gjennom 25 år" (2010). Beige. Motiv: tegnet dame. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • "Leverandør av kvalitetsmusikk gjennom 25 år" (2010). Grå. Motiv: tegnet dame. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • dL (2011). Sort. Motiv: stor dL-logo i lyseblått. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Sort. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Mørk blå. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Mørk grå. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • "deLillos 30-årsjubileum 10ern" (2015). Farge: gul. Motiv: Tekst med "Jeg orket å høre deLillos gjøre", deretter alle sangene ramset opp. Delt ut siste dag av konsertrekken til de som hadde kjøpt billetter til alle 10 konsertene. [Bjørn Ivar, Smilefjes, Kristian, Borgersen, flere?]. Totalt var det 40 stk som var "kvalifisert".
  • "Eple" (2016). Farge: Hvit. Motiv: Bandlogo over grønt eple. 100 stk solgt sammen med singelen "Aldri epleslang", ved forhåndsbestilling hos Drabant Records.
  • "Peiling på seiling" (2016). Farge: Blå. Motiv: Seilbåter. 100 stk solgt sammen med blå variant av singelen.
  • "Peiling på seiling" (2016). Farge: Rød. Motiv: Rundt, lite emblem med logo over opp-ned seilbåt, plassert over hjertet. Solgt på konserter ifm Peiling på Seiling.
  • "Flink" (2016). Farge: Grå. Motiv: "Flink" skrevet i blått med stor løkkeskrift over brystet, liten logo under. Solgt på konserter ifm Peiling på Seiling.
  • "Tøff i pyjamas" (2016). Farge: Hvit. Motiv: blå tekst "Tøff i pyjamas" og bandlogo .Til salgs hos Tvangstrøye.no i barnestørrelser (249,-), oktober 2016
Sist endret av Bjørn Ivar den 18 Des 2017, 13:05, endret 2 ganger.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

toledo

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 13 Mar 2017, 23:08

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Mar 2017, 20:53

Bjørn Ivar skrev:
toledo skrev:
IMG_2474-001.JPG
T-skjorte kjøpt på konserten på Nordfjordeid i 1987!

Da har jeg oppdatert listen med denne (se starten av denne tråden), og det er faktisk den eldste t-skjorten vi har notert så langt!
Men Toledo, konsert i Nordfjordeid 1987... sikker? Den finnes nemlig ikke i konsertlisten, så det er enda en interessant opplysning. Husker du ca hvilken dato det var?

Då er datoen klarlagd. Bror min fann ein av plakatane, og datoen var 18. mars 1988! Bomma på årstalet der, så det må beklagast sterkt!
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Mar 2017, 21:07

Feil år eller ikke.
Det er en dato og sted som jeg ikke kan se står i konsertografien noe sted.
Spennende med slike tilføyelser.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg20 Mar 2017, 14:17

Hei, det var bra info der ja! Hvis det er konsertoversikten på artpro sine sider dere refererer til kan jeg dessverre nevne at den ikke er 100% korrekt... Det mangler flere konserter som jeg husker fra 91/92 bl.a, så det kan godt hende at det er mange flere konserter spesielt fra de første årene som ikke er med i oversikten... Man brukte jo ikke datamaskiner i den fjerne fortiden :shock: :D

Ludde.
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg20 Mar 2017, 14:20

Dette er jo også åpenbart feil :lol:
Skjermbilde 2017-03-20 kl. 12.22.16.png
sandefjord-tour 92
Skjermbilde 2017-03-20 kl. 12.22.16.png (102.82 KiB) Vist 14828 ganger
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg18 Des 2017, 13:09

Ny, oppdatert liste! Lagt til "familiekonsert"-tskjorten som ble solgt nå på Rockefeller i desember.
Også spennende info om Hjernen-tskjorten med paret som har seg på stranda: Den ble laget i kun 20 eks! :D

  • deLillos (1988). Farge: Turkis/lyseblå med kort 80-talls-arm. Svart deLillos-logo på skrå over brystet. Kjøpt på konsert Nordfjordeid mars 1988 [Toledo]
  • Før var det morsomt med sne (1988). Farge: Turkis/lyseblå med kort 80-talls-arm. Hvit tekst av typen fra platen. Kjøpt mars 1988, Sardines [Hibbitt]
  • deLillos (1988). Hvit med vanlig logo i svart på forsiden. Kjøpt Rockefeller desember 1988 [Hibbitt]
  • Hjernen er alene (1989). Hvit. Motiv: tegning av naken dame som sitter på en mann på stranden. Rygg: ingenting. Laget i kun 20 eks [Carsten].
  • Hjernen er alene (1989). Lys lilla. Motiv: Front: Stor logo og tekst/tegning (Samme naken dame som forrige? usikker) Rygg: Tenget hund. Solgt når? [Bjørn Ivar]
  • Svett smil (1990). Sort. Motiv: Knut Nærum-plakaten. Solgt på konserter, Skoleturneen 1992+flere []
  • Svett smil (1990). Blå. Motiv: Knut Nærum-plakaten. Solgt på konserter? []
  • Neste Sommer (1993). Grå. Motiv: soppen. Delt ut på Platekompaniet til de første som kjøpte CD. Solgt på konserter [Bjørn Ivar, Hibbitt]
  • Neste Sommer (1993). Turkis. Motiv: soppen. Solgt på konserter? [Asmund] Ludde avkrefter at andre farger finnes.
  • Mere (1994). Lys grå. Motiv: "Mere bass-trommen med sopp (som albumcoveret)" som liten logo på venstre bryst. Delt ut på Platekompaniet til de første som kjøpte CD. Solgt på konserter? [Bjørn Ivar]
  • Sent og tidlig (1995). Lilla. Motiv: drueklase (speilvendt på ryggen). Release av S&T, på Platekompaniet til de første som kjøpte CDen. [Bjørn Ivar]
  • Sent og tidlig (1995). Grønn. Motiv: drueklase (speilvendt på ryggen). [Ludde, litt usikker på denne]
  • Sent og tidlig (1995). Blå. Motiv: Appelsin. [Ludde]
  • Stakkars (1997). Orange med svarte menneskefigurer [Smilefjes]
  • Stakkars (1997). Svart med orange menneskefigurer [Sett på konsert]
  • Kast alle papirene (1999). Lilla. Gul tekst (rosa logo i midten), som coveret. Solgt på konserter [Kristian]
  • Kjærlighet (2000). Hvit. Fulgte med når man kjøpte Kjærlighet-singelen. Solgt på Rockefeller-konsert også? [Kristian]
  • Ikke gå... (2004). Sort. Trykk foran: ikke gå... På armen: deLillos. antagelig fra Rockefeller. [Kristian]
  • Festen er ikke over, det er kake igjen (2005). Grønn. Motiv: kaken. Solgt på konserter. [Brumm]
  • deLillos'85. (2006). Svart med hvit logo. Kjøpt desember 2006, Rockefeller. [Hibbitt]
  • Suser avgårde (2007?). Orange. Motiv: Front: logo og "Suser avgårde" i bølget tekst. Rygg: sangtitlene. Kjøpt september 2007?, Rockefeller. [Hibbitt, Bjørn Ivar] Suser-jubileum, eller var det ifm boken?
  • Hjernen er alene i Operaen (2009). Gul. Motiv: Hundetegning. Solgt på konserten. [Brumm]
  • Svart t-skjorte (ukjent år og anledning). Liten deLillos logo på brystet, deLillos på høyre arm. [Kristian]
  • "Leverandør av kvalitetsmusikk gjennom 25 år" (2010). Beige. Motiv: tegnet dame. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • "Leverandør av kvalitetsmusikk gjennom 25 år" (2010). Grå. Motiv: tegnet dame. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • dL (2011). Sort. Motiv: stor dL-logo i lyseblått. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Sort. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Mørk blå. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Mørk grå. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • "deLillos 30-årsjubileum 10ern" (2015). Farge: gul. Motiv: Tekst med "Jeg orket å høre deLillos gjøre", deretter alle sangene ramset opp. Delt ut siste dag av konsertrekken til de som hadde kjøpt billetter til alle 10 konsertene. [Bjørn Ivar, Smilefjes, Kristian, Borgersen, flere?]. Totalt var det 40 stk som var "kvalifisert".
  • "Eple" (2016). Farge: Hvit. Motiv: Bandlogo over grønt eple. 100 stk solgt sammen med singelen "Aldri epleslang", ved forhåndsbestilling hos Drabant Records.
  • "Peiling på seiling" (2016). Farge: Blå. Motiv: Seilbåter. 100 stk solgt sammen med blå variant av singelen.
  • "Peiling på seiling" (2016). Farge: Rød. Motiv: Rundt, lite emblem med logo over opp-ned seilbåt, plassert over hjertet. Solgt på konserter ifm Peiling på Seiling.
  • "Flink" (2016). Farge: Grå. Motiv: "Flink" skrevet i blått med stor løkkeskrift over brystet, liten logo under. Solgt på konserter ifm Peiling på Seiling.
  • "Tøff i pyjamas" (2016). Farge: Hvit. Motiv: blå tekst "Tøff i pyjamas" og bandlogo .Til salgs hos Tvangstrøye.no i barnestørrelser (249,-), oktober 2016.
  • "Familiekonsert" (2017). Farge: Turkis. Motiv: Tegning av bandet som en familie (mamma, pappa, to små barn). Laget til familiekonserten og solgt på Rockefeller 9. desember 2017.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

tio

  • Innlegg: 31
  • Registrert: 30 Jun 2009, 20:58

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Jan 2018, 14:58

Delillos T1.jpg
Delillos T1.jpg (55 KiB) Vist 13476 ganger
Råkk'n'Rålls posted at de hadde fått inn en del gamle t-skjorter på Facebook:
Avlogget

tio

  • Innlegg: 31
  • Registrert: 30 Jun 2009, 20:58

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Jan 2018, 15:00

Delillos T2.jpg
Delillos T2.jpg (63.67 KiB) Vist 13476 ganger
og denne: Må scrolles litt her...
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Jan 2018, 20:36

De har visst en med "Svett Smil" også. Synd at denne sjappa ikke har postordre...
For øvrig, Bjørn Ivar:
"deLillos 30-årsjubileum 10ern" (2015). Farge: gul. Motiv: Tekst med "Jeg orket å høre deLillos gjøre", deretter alle sangene ramset opp. Delt ut siste dag av konsertrekken til de som hadde kjøpt billetter til alle 10 konsertene. [Bjørn Ivar, Smilefjes, Kristian, Borgersen, flere?]. Totalt var det 40 stk som var "kvalifisert".
Jeg er litt skuffet over at du ikke har smørt meg opp på den eksklusive listen. Som evig deLillos-fan var jeg selvsagt på alle kveldene og har t-skjorta... ;)
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Jan 2018, 23:19

arne skrev:De har visst en med "Svett Smil" også. Synd at denne sjappa ikke har postordre...
For øvrig, Bjørn Ivar:
"deLillos 30-årsjubileum 10ern" (2015). Farge: gul. Motiv: Tekst med "Jeg orket å høre deLillos gjøre", deretter alle sangene ramset opp. Delt ut siste dag av konsertrekken til de som hadde kjøpt billetter til alle 10 konsertene. [Bjørn Ivar, Smilefjes, Kristian, Borgersen, flere?]. Totalt var det 40 stk som var "kvalifisert".
Jeg er litt skuffet over at du ikke har smørt meg opp på den eksklusive listen. Som evig deLillos-fan var jeg selvsagt på alle kveldene og har t-skjorta... ;)

Haha ja självklart måste detta åtgärdas, Arne! 8-)
Bjørn Ivar! :x :lol:
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg18 Jan 2018, 08:36

Kunne og samtidig stå... Deretter nesten alle sangene ramset opp.
Og arne var tilstede.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg18 Jan 2018, 11:19

Dere var kjappe her, altså! Det var litt julekvelden for meg i går da jeg fant ut dette etter tips fra Hibbitt. Løp ned og kjøpte de jeg ikke hadde fra før. Så fremdeles er det 2 igjen, dvs én Svett Smil og én Sent og Tidlig. Prisen er 500 pr stk...

T-skjorter er ikke ofte dukker opp. Disse stammer fra samlingen som R&R har kjøpt av Finn Bjelke.
Her var det altså én vi ikke hadde i listen (Varme Mennesker), og så fikk vi bekreftet at t-skjorten fra Neste Sommer også fantes i turkis slik Åsmund sa (ref trådstarten). Denne ble jeg glad for, siden jeg kastet :oops: min grå fra den gang.

Ellers har jeg på listen over viktige gjøremål å få laget et bildegalleri av både t-skjorter og plakater, men vet ikke hvordan dette enklest lages...

Hvis viser på hvilke album som vi ikke har identifisert tilhørende t-skjorte til, har vi notert noe ifm de fleste.
For Huskeglemme (2009) var vel kvalitetsmusikk gjennom 25 år som ble solgt, var ikke noen annen så vidt jeg vet.
For Trist å være glad (2011), var det "dL" som ble solgt.

Mellom 2011 og 2015 har jeg ikke registrert noen nye t-skjorter før det tok helt utover av med Hode-tskjortene osv.
Dvs - de albumene vi ikke har registrert noen t-skjorter i forbindelse med er

Gamle Sanger om igjen (1998), Midt i Begynnelsen (2002), Vi er på vei (2012), Rett og slett livet (2014). Mulig hodene kom ifm Livet...
Noen som kan huske noe eller har noe å tilføye her? Kan feks den udaterte svarte t-skjorten med logo ha blitt laget et sted mellom '11 og '15?
Oppdatert liste kommer! Med Arne på 10-er listen! Si fra hvis flere vi vet om er uteglemt.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
ForrigeNeste

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 17 gjester

cron