Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 02:29


Hvordan tar dere vare på band tskjortene deres?

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

Nils1982

  • Innlegg: 88
  • Registrert: 17 Sep 2016, 16:16

Hvordan tar dere vare på band tskjortene deres?

Innlegg02 Des 2016, 21:37

Hei,

En viktig del av å være musikkelsker er vel det å samle på band t-skjorter. Ofte blir de minner fra en minneverdig konsert. Eller kanskje man fikk en spesiell t-skjorte for man bestilte et limited edtion utgave av en plate.

Jeg er blant de som synes det er kjekt med band t-skjorter og har kjøpt en del. Men jeg har dessverre ikke vært like flink å ta vare på en del av dem. Og noen av dem har "forsvunnet". Blant annet fordi de har krympet i vask, eller at jeg har blitt noen millimeter tykkere. Så hvordan tar dere vare på band- t-skjortene deres folkens?

P.S Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt en deLillos t-skjorte. Men hvis jeg en gang får tak i, så lover jeg å ta godt vare på den.

Ha en god helg.

Nils
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Hvordan tar dere vare på band tskjortene deres?

Innlegg03 Des 2016, 11:03

De selger t-skjorter på konsertene nå om dagen så da får du få tak i en.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Hvordan tar dere vare på band tskjortene deres?

Innlegg05 Des 2016, 12:19

Nå ligger mine pent brettet i dL-arkivet... tidligere ble de brukt opp, og endte til slutt som oppussingst-skjorter. Skandale. Mistet 2-3 stk på den måten, men har fått tak i den ene igjen i ettertid... :D
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Hvordan tar dere vare på band tskjortene deres?

Innlegg05 Des 2016, 19:17

Bjørn Ivar skrev:Nå ligger mine pent brettet i dL-arkivet... tidligere ble de brukt opp, og endte til slutt som oppussingst-skjorter. Skandale. Mistet 2-3 stk på den måten, men har fått tak i den ene igjen i ettertid... :D

Dette står det respekt av, Bjørn Ivar! Applaus!
:lol:
dL-arkivet ditt høres ut som et mini-museum... Da tenker jeg på vinyl i ymse farger, kassetter, cd'er, buttons, t-skjorter, klokker osv. Hadde vært stilig med en fotoversjon på nett.
Det burde egentlig kunne gjøres på bandets hjemmeside, eller her på forumet som en egen greie.
Dermed et juleønske: Legg til rette for et fotomuseum der alt mulig deLillos-relatert blir lagt ut! Jeg er skråsikker på at mange av oss vil bidra.
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Hvordan tar dere vare på band tskjortene deres?

Innlegg14 Des 2016, 12:23

arne skrev:
Bjørn Ivar skrev:Nå ligger mine pent brettet i dL-arkivet... tidligere ble de brukt opp, og endte til slutt som oppussingst-skjorter. Skandale. Mistet 2-3 stk på den måten, men har fått tak i den ene igjen i ettertid... :D

Dette står det respekt av, Bjørn Ivar! Applaus!
:lol:
dL-arkivet ditt høres ut som et mini-museum... Da tenker jeg på vinyl i ymse farger, kassetter, cd'er, buttons, t-skjorter, klokker osv. Hadde vært stilig med en fotoversjon på nett.
Det burde egentlig kunne gjøres på bandets hjemmeside, eller her på forumet som en egen greie.
Dermed et juleønske: Legg til rette for et fotomuseum der alt mulig deLillos-relatert blir lagt ut! Jeg er skråsikker på at mange av oss vil bidra.


Støtter det, altså... :) har jo lenge tenkt å få til noe med alt jeg har, men så var det det med tiden og alt mulig annet man skal ha gjort, da. :geek:
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron