Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 00:15


deLillos t-skjorter

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg13 Nov 2015, 03:13

Smilefjes skrev:
kristian skrev:Den du nevner arne er en Popsenteret artikkel.


Det stemmer. På releasen av bok og vinyl, sa han som ledet det at de kanskje måtte trykke opp noen fler av disse. De hadde bare noen få igjen i small da jeg sjekket.

Det er den samme mannen jeg tenkte på og det var på bok- og vinyllanseringen jeg så denne t-skjorta.
Men når sjekket du dette, Smilefjes? Vet du noe mer om hvorvidt de i Small kommer fra et nytt opplag, eller er rester fra gammel beholdning?
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg13 Nov 2015, 15:33

Laget en selvprodusert T shirt i `93 da hadde jeg Neste sommer på fremsiden og alle de tidligere albumene på baksiden. One of a kind :)
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget

Smilefjes

  • Innlegg: 120
  • Registrert: 18 Okt 2010, 22:34
  • Bosted: Oslo

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg13 Nov 2015, 15:38

arne skrev:
Smilefjes skrev:
kristian skrev:Den du nevner arne er en Popsenteret artikkel.


Det stemmer. På releasen av bok og vinyl, sa han som ledet det at de kanskje måtte trykke opp noen fler av disse. De hadde bare noen få igjen i small da jeg sjekket.

Det er den samme mannen jeg tenkte på og det var på bok- og vinyllanseringen jeg så denne t-skjorta.
Men når sjekket du dette, Smilefjes? Vet du noe mer om hvorvidt de i Small kommer fra et nytt opplag, eller er rester fra gammel beholdning?

Det var nok rester av gammel beholdning. Jeg så det hang på stativet, og spurte damen i kassen om de hadde flere størrelser. Det hadde de ikke.
Jeg mener han (Var det han som het Paal) sa noe om det ganske tidlig i programmet den dagen med bokslipp. At deLillos har betydd så og så mye for norsk musikk, og at de har en naturlig plass på Popsenteret, og i en bisetning nevnte noe om t-skjorten han hadde på seg og sa at denne burde vi jo trykke opp et nytt opplag av. Men om det bare var noe han sa, eller om han mente det alvorlig, det vet jeg jo ikke..
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg13 Nov 2015, 16:31

Paal R.S. er jo tilstede på hver eneste konsert, både som konferansier, fotograf og kunstnerisk leder for Popsenteret. Går an å spørre ham. En likandes og dyktig fyr som har et smil til alle. :)
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

Dag G. Sørheim

  • Innlegg: 160
  • Registrert: 02 Feb 2009, 22:16

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Nov 2015, 00:07

Jeg har en svart t-skjorte som NRK P1 lagde for ti år siden: "Det var på tide å komme tilbake til Frognerbadet".
It will go fast and it will go nice
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg17 Nov 2015, 03:24

Några repliker:
Grå sopp köpt på OL94-konserten - den med öl i mixerbordet och en timmes paus efter första sången...
Nej deLillos85-tröjan har inget på armen.
Bilder postade till Björn Ivar.

/Christer
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg20 Mai 2016, 17:20

Äpple-tischa!
Första 2016-tshirten att lägga till den långa listan, Björn Ivar. :D
Men som vanligt (Popsenteret, Platekompaniet, Big Dipper och nu Drabant) går inget att köpa utanför Norge... :cry:
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg20 Mai 2016, 22:51

Den må legges til ja :-)
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg10 Jun 2016, 11:50

Hei, dette er morsomt - kan avkrefte at det fantes en rød Neste Sommer skjorte, isåfall har jeg aldri sett den! Derimot hadde vi en veldig fin Blå sent og tidlig skjorte med appelsin på, ingen som husker den? Og så mener jeg (men altså ikke 100% sikker..) at drueskjorta også fantes i grønn, selv om det ble flest av de burgunderfargete. Kan ellers glede dere med å fortelle at vi er i ferd med å lage helt nye skjorter, og vil få istand en nettbutikk også. Følg med,
hilsen Ludde.
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg10 Jun 2016, 13:25

Å wow en sådan Sent og Tidlig-tshirt skulle man ha! :mrgreen:
Speciellt den där sällsynta som kanske inte ens till 100% existerar.
Och en nettbutik är suveräna nyheter, Ludde!
Då passar jag på att citera mig själv från mina senaste foruminlägg rörande just detta - ideer att ha med sig i dessa planer:
"Men som vanligt (Popsenteret, Platekompaniet, Big Dipper och nu Drabant) går inget att köpa utanför Norge..." :idea:
och
"Pennan? Kaffemuggen? Tygpåsen? Gitarrplektrumet? Vinet?" :idea:
8-)
Oops inlegg nr 500!
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg10 Jun 2016, 14:07

Herlig, da oppdaterer jeg listen og poster siste versjon her:
Oversikt så langt blir da:
  • Før var det morsomt med sne (1988). Farge: Turkis/lyseblå med kort 80-talls-arm. Hvit tekst av typen fra platen. Kjøpt mars 1988, Sardines [Hibbitt]
  • deLillos (1988). Hvit med vanlig logo i svart på forsiden. Kjøpt Rockefeller desember 1988 [Hibbitt]
  • Hjernen er alene (1989). Hvit. Motiv: tegning av naken dame som sitter på en mann på stranden. Rygg: ingenting. Solgt når? [Bjørn Ivar]
  • Hjernen er alene (1989). Lys lilla. Motiv: Front: Stor logo og tekst/tegning (Samme naken dame som forrige? usikker) Rygg: Tenget hund. Solgt når? [Bjørn Ivar]
  • Svett smil (1990). Sort. Motiv: Knut Nærum-plakaten. Solgt på konserter, Skoleturneen 1992+flere []
  • Svett smil (1990). Blå. Motiv: Knut Nærum-plakaten. Solgt på konserter? []
  • Neste Sommer (1993). Grå. Motiv: soppen. Delt ut på Platekompaniet til de første som kjøpte CD. Solgt på konserter [Bjørn Ivar, Hibbitt]
  • Neste Sommer (1993). Turkis. Motiv: soppen. Solgt på konserter? [Asmund] Ludde avkrefter at andre farger finnes.
  • Mere (1994). Lys grå. Motiv: "Mere bass-trommen med sopp (som albumcoveret)" som liten logo på venstre bryst. Delt ut på Platekompaniet til de første som kjøpte CD. Solgt på konserter? [Bjørn Ivar]
  • Sent og tidlig (1995). Lilla. Motiv: drueklase (speilvendt på ryggen). Release av S&T, på Platekompaniet til de første som kjøpte CDen. [Bjørn Ivar]
  • Sent og tidlig (1995). Grønn. Motiv: drueklase (speilvendt på ryggen). [Ludde, litt usikker på denne]
  • Sent og tidlig (1995). Blå. Motiv: Appelsin. [Ludde]
  • Stakkars (1997). Orange med svarte menneskefigurer [Smilefjes]
  • Stakkars (1997). Svart med orange menneskefigurer [Sett på konsert]
  • Kast alle papirene (1999). Lilla. Gul tekst (rosa logo i midten), som coveret. Solgt på konserter [Kristian]
  • Kjærlighet (2000). Hvit. Fulgte med når man kjøpte Kjærlighet-singelen. Solgt på Rockefeller-konsert også? [Kristian]
  • Ikke gå... (2004). Sort. Trykk foran: ikke gå... På armen: deLillos. antagelig fra Rockefeller. [Kristian]
  • Festen er ikke over, det er kake igjen (2005). Grønn. Motiv: kaken. Solgt på konserter. [Brumm]
  • deLillos'85. (2006). Svart med hvit logo. Kjøpt desember 2006, Rockefeller. [Hibbitt]
  • Suser avgårde (2007?). Orange. Motiv: Front: logo og "Suser avgårde" i bølget tekst. Rygg: sangtitlene. Kjøpt september 2007?, Rockefeller. [Hibbitt, Bjørn Ivar] Suser-jubileum, eller var det ifm boken?
  • Hjernen er alene i Operaen (2009). Gul. Motiv: Hundetegning. Solgt på konserten. [Brumm]
  • Svart t-skjorte (ukjent år og anledning). Liten deLillos logo på brystet, deLillos på høyre arm. [Kristian]
  • "Leverandør av kvalitetsmusikk gjennom 25 år" (2010). Beige. Motiv: tegnet dame. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • "Leverandør av kvalitetsmusikk gjennom 25 år" (2010). Grå. Motiv: tegnet dame. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • dL (2011). Sort. Motiv: stor dL-logo i lyseblått. Solgt på konsert. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Sort. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Mørk blå. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • deLillos (2015). Farge: Mørk grå. Motiv: Logo og hodene til bandmedlemmene i ulike farger. [Bjørn Ivar]
  • "deLillos 30-årsjubileum 10ern" (2015). Farge: gul. Motiv: Tekst med "Jeg orket å høre deLillos gjøre", deretter alle sangene ramset opp. Delt ut siste dag av konsertrekken til de som hadde kjøpt billetter til alle 10 konsertene. [Bjørn Ivar, Smilefjes, Kristian, Borgersen, flere?]. Totalt var det 40 stk som var "kvalifisert".
  • "Eple" (2016). Farge: Hvit. Motiv: Bandlogo over grønt eple. 100 stk solgt sammen med singelen "Aldri epleslang", ved forhåndsbestilling hos Drabant Records.
  • "Peiling på seiling" (2016). Farge: Blå. Motiv: Seilbåter. 100 stk solgt sammen med blå variant av singelen.
  • "Tøff i pyjamas" (2016). Farge: Hvit. Motiv: blå tekst "Tøff i pyjamas" og bandlogo .Til salgs hos Tvangstrøye.no i barnestørrelser (249,-), oktober 2016
hvit t-skjorte med blå skrift: Tøff i pysjamas -deLillos.
Sist endret av Bjørn Ivar den 29 Okt 2016, 19:07, endret 1 gang
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg29 Okt 2016, 09:50

Bilde
Ser at "Tvangstrøyene" har lagt ut en hvit t-skjorte med blå skrift: Tøff i pysjamas -deLillos.
Dessverre ( :lol: ) er den bare i barnestørrelser...
Men den kan tilføyes oversikten din, Bjørn Ivar!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg29 Okt 2016, 13:51

Jeps. Så den idag. Litt irritert over at den kommer etter at jeg har bestilt det andre, til og med med ekstra mye frakt og porto. Må jo ha denne også...
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg29 Okt 2016, 17:18

Hei, bare til opplysning kommer vi til å selge skjorter på konsertene våre utover, ihvertfall de som er i nærheten av oslo - litt tungvint på jobber langt med fly osv... og det kommer flere voksenskjorter, sannsymligvis før neste helg :D
Så det er nok ikke dumt å avvente litt til!

Gleder oss til å spille utover høsten, vi sees vel kanskje?
Ludde.
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg29 Okt 2016, 17:27

Ludde skrev:Hei, bare til opplysning kommer vi til å selge skjorter på konsertene våre utover, ihvertfall de som er i nærheten av oslo - litt tungvint på jobber langt med fly osv... og det kommer flere voksenskjorter, sannsymligvis før neste helg :D
Så det er nok ikke dumt å avvente litt til!

Gleder oss til å spille utover høsten, vi sees vel kanskje?
Ludde.

Ypperlig! Da håper jeg dere har med til Asker 2. desember - for dit har jeg tenkt meg.
Takk for flott konsert i dag, Ludde! Morsomt å kunne bistå med litt teksthjelp fra ferskt LP-cover! ;)
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg29 Okt 2016, 19:04

Supert med flere t-skjorter, da... avventer litt (det har jo kontoen godt av også :P ). Dvs jeg avventer helt til tirsdag - Krøsset, og fredag - Flekken. :ugeek:
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg02 Nov 2016, 11:57

Fikk litt mer info om dette fra Tvangstrøye-folka som var på releasekonserten i går (ingen t-skjorter var til salgs der, men de skal være klare til salgs på neste konsert (Musikkflekken fredag).
Tydelig at det nå satses på merchandise. Det kommer 5 t-skjorter (Tøff i pyjamas kommer også i voksenstørrelse), rød piquéskjorte, tøypose (sånn handlenett-type), samt pyjamas...
Gøy, men det betyr vel slutten på min samling av slikt.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg02 Nov 2016, 18:03

Bjørn Ivar skrev:Fikk litt mer info om dette fra Tvangstrøye-folka som var på releasekonserten i går (ingen t-skjorter var til salgs der, men de skal være klare til salgs på neste konsert (Musikkflekken fredag).
Tydelig at det nå satses på merchandise. Det kommer 5 t-skjorter (Tøff i pyjamas kommer også i voksenstørrelse), rød piquéskjorte, tøypose (sånn handlenett-type), samt pyjamas...
Gøy, men det betyr vel slutten på min samling av slikt.

Dette var fine opplysninger, Bjørn Ivar!
Men at det betyr slutten på din samling av slikt er vel ikke så skråsikkert... :lol:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

RuneMa

  • Innlegg: 4
  • Registrert: 10 Mar 2017, 20:53

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg10 Mar 2017, 21:04

Her er mine. Ubrukt også :)
Vedlegg
dlst.JPG
dlst.JPG (21.02 KiB) Vist 20774 ganger
dl.JPG
dl.JPG (53.25 KiB) Vist 20774 ganger
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos t-skjorter

Innlegg10 Mar 2017, 22:45

Stilig den oransje fra Stakkars!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
ForrigeNeste

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron