Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 15:12


Rockefeller 17. september 2011

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Rockefeller 17. september 2011

Innlegg16 Sep 2011, 19:44

Tenkte jeg kunne starte en tråd for konserten i morra, hvor blant annet Kristian på tradisjonelt vis kan legge ut setlista i etterkant av konserten, og øvrige ting rundt konserten blir diskutert. Og jeg kan jo starte med et spørsmål:

- Noen som har oversikt over når konserten begynner ca.? Jeg så jo deLillos på Rockefeller sist, men da var det jo dobbeltkonsert og mye annet gøy, og jeg husker dessuten ikke når det hele startet. Noen med mer mye Rockefeller-erfaring (det er vel nok av dere her) som husker når disse konsertene starter?

Merker jeg gleder meg skikkelig til konsert nå, spesielt siden dette ser ut til å bli årets siste for min del, pga Stena Lines idiotiske aldersgrenser...
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Rockefeller 17. september 2011

Innlegg16 Sep 2011, 19:50

For å ikke ødelegge denne tråden så må jeg altså dra på konsert i morgen jeg da :D
Får tro jeg får til det da.
Konsert starter vel 2130-2200 en gang vel.. Dører åpner vel kl 2000 hvertfall.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Re: Rockefeller 17. september 2011

Innlegg16 Sep 2011, 20:58

Hehe, du er nok pent nødt til det, for jeg tror ikke jeg er moden for det ansvaret enda... hehe. Men nå har jo Ludde blitt flink til å legge ut setlister og, så du får sikkert avlastning hvis du ønsker det, men hva bedre har du liksom å bedrive tiden med på en lørdagskveld? :D

Regnet med kl. 21.30-22, og jeg pleier uansett alltid å være ute i god tid (husker aller første konsert jeg dro på, Briskeby på grusbanen på Loesmoen i Hokksund i 2001, hvor det på billetten stod at det starta kl. 18, og jeg var der kl. 17.45, uvitende om at konserten faktisk ikke starta før 22-23...), men siden jeg skal drasse med kamerater som ikke er de største deLillos-fans, og de vil nok ikke henge på Rockefeller mer enn nødvendig, men jeg skal selvfølgelig ha med meg hvert minutt av konserten :)

Tror folk forresten at det blir en slags markering i forbindelse med 25-års jubileet til "Suser Avgårde"? Eller er man litt ferdig med alle markeringer for en stund nå? Skal man feire jubileum for hver utgivelse, så blir det vel markeringer ca. hvert eneste år fremover... Men "Suser Avgårde" er jo debutskiva, så hadde vært fint med en liten markering :)
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Rockefeller 17. september 2011

Innlegg16 Sep 2011, 21:21

Det er vel allerede 10 år siden Briskeby-konserten på Loesmoen ja. Tiden flyr avgårde, jeg var og på den konserten .
Jubileer tar vi gjerne mer av, kan feire hvert år med deLillos for min del.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Re: Rockefeller 17. september 2011

Innlegg16 Sep 2011, 21:43

Har jaggu blitt 10 år siden ja. Begynner å føle meg som en gammel mann (selv om Stena Line ikke syns jeg er gammel nok... hehe).

Jeg feirer deLillos hver dag jeg, så morgendagen blir inget unntak. Men fint om det blir en offisiell markering fra bandet og. De er flinke til å overraske, så vi får bare vente i spenning. Festen er ikke over, er nok massevis av kake igjen :)
Avlogget
Brukerens avatar

Floppy D

  • Innlegg: 40
  • Registrert: 24 Sep 2010, 19:57

Re: Rockefeller 17. september 2011

Innlegg22 Sep 2011, 14:53

Kan noen som var på konserten legge ut setliste? Please!
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Rockefeller 17. september 2011

Innlegg22 Sep 2011, 14:56

Var ikke der selv. En god kompis og ihuga fan han også selv sa at det var en av de beste dL-konsertene han hadde vært på! De startet med Min Beibi, vet jeg. Spilte de noen ny låt, tro?
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron