Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 01:24


Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Innlegg22 Aug 2011, 18:34

Heisann.

For dere som ikke har fått det med dere, så spiller deLillos i dag en gratiskonsert for studentene i Oslo og Akershus kl. 19 på St. Hanshaugen i dag, og jeg regner med at dette er noe som er tilgjengelig også for ikke-studenter. Fikk høre dette av en kamerat som studerer der, så jeg vet ikke mer enn det jeg har skrevet nå.

For en som har stålkontroll på deLillos sin turnèliste, så kom denne gigen ganske overraskende på meg, og dessverre får jeg ikke dratt på denne siden jeg er opptatt med jobb i de dype skoger i Hedmark. Men gøy om noen andre fra forumet drar, slik at vi får et lite referat:-)
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Innlegg22 Aug 2011, 22:42

Takk for tips, Borgersen. Trist at ingen har fortalt om dette i tide.... nå er det alt for sent...men det var vel ikke meningen at vi skulle dra da. Noen som var der?
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Re: Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Innlegg22 Aug 2011, 23:04

Skulle gjerne ha fortalt om det tidligere, men visste dessverre ingenting før jeg la ut her. Bilde fra konserten er lagt ut på Facebook-siden, og det er flere der også som er lei seg for å ha gått glipp av dette. Fint at studentene i Oslo og Akershus får litt opplæring i musikk allerede første skoledag, men trist at dette gikk mange fans hus forbi. Men håper noen fikk dette med seg, og kan legge ut et referat:-)
Avlogget

locket

  • Innlegg: 15
  • Registrert: 18 Aug 2011, 14:12

Re: Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Innlegg24 Aug 2011, 16:47

ah, jeg skulle ha visst om dette og sendt folk ditover! Er det noen som var der?
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Innlegg24 Aug 2011, 22:18

Så vidt jeg vet var vel dette en "overraskelseskonsert" for studentene, og det var nok også grunnen til at vi på forumet ble informert.... like it or not. Pratet med en på jobben ca 30 år gammel, han hadde vært der, men følt seg litt gammel. Blant annet fordi han ikke hadde vært rutinert nok til å ta med øl i pose slik alle de andre hadde. ;-)
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

locket

  • Innlegg: 15
  • Registrert: 18 Aug 2011, 14:12

Re: Konsert på St. Hanshaugen mandag 22. august

Innlegg01 Sep 2011, 14:07

haha, nei studentene vil vel ikke ha med seg gæmlinger på slikt lengre ;)

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron