Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 11:49


Elvis Costello

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Elvis Costello

Innlegg12 Nov 2011, 16:48

Noen av dere som har sett ham live? Jeg skal på Sentrum scene senere i kveld og se ham. Tror han er helt alene på scenen. Har har stort materiale å ta av, er spent på hva vi får høre.
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

Re: Elvis Costello

Innlegg13 Nov 2011, 16:10

Det blir sikkert veldig bra Arne ikke sett han live, men har alltid likt musikken hans veldig godt :)
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Elvis Costello

Innlegg13 Nov 2011, 21:43

Hei Brumm! Ja, dette er noe av det beste jeg har sett - og jeg har sett mange "storheter". Costello behersker mange stilarter og demonstrerte dette til fulle i går kveld. Og for en stemme den mannen har! Jeg er over meg av begeistring!
Et par ganger tonte han det hele så mye ned at han gikk utenfor mikrofonene og sang og spilte helt akustisk for et fullstappet Sentrum scene! Ingen fylleskrål og shcravling fra folk som står med ryggen til scenen og lytter til sine egne meningers fortreffelighet her nei! Herlig! Svært lydhørt publikum som fikk det de var kommet for - til gagns!
Skulle jeg sett én konsert om i gjen kommer denne svært høyt opp i konkurransen.
En superstjerne helt uten stjernenykker! Terningkast 6. Det får lydfolka også! Helt perfekt lyd!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron