Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 22:40


Lydverket

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Lydverket

Innlegg22 Sep 2011, 23:17

Noen som er enig i at Lydverket på NRK er frusomt bånn i bøtta?
Tror nok kulturavd. må gjøre noe med programmet for å snu trenden.

I kveld fikk vi høre om Lady Gaga som sang en jazzlåt i 15 sek. En syngende papegøye som sang Take on Me og
hva programlederen hadde som favorittplater i 1991.
Det var selvsagt de 4 mestselgene platene på 90-tallet.

Ellers fikk vi se i Ren Dorthe Skappel-stil at Sivert Høyem ikke er nitrist hele tida, men at han klistrer pinup-bilder på gitaren sin og får til å le!!

Jeg trodde det var "God Kveld, Norge" jeg så på en periode. Manglet bare Dorthe innimellom som viste fram legger og lår.
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Lydverket

Innlegg22 Sep 2011, 23:34

Deler frustrasjonen din. Han breiale vestlendingen som tar hele tv-ruta burde lært av en mer vis mann med oppvekst i samme landsdel. Oddgeir Bruaset - som står bak serien om "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" - mener at dagens selvdiggende programledere tar alt for stor plass. Det er gjestene/intervjuobjektene som skal synes og høres. Derfor har vi knapt nok sett Bruaset på skjermen, bare hørt ham sette i gang gjestene. Topp, synes jeg.
Men så er jeg også en av dem som ikke orker Lydverket, Senkveld og liknende serier fulle av programledere fulle av seg selv.
Nei, da går jeg heller og setter på en video... :idea:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Lydverket

Innlegg23 Sep 2011, 10:11

Negativ nå. Negativ nå. Negativ nå.
Programledere er ikke som de en gang var.
Gutta i seinkveld har vi snakka om før. Det virker som om han Harald er mer opptatt av positiv forsterkning fra publikum i untervjuer enn han er treffe spikeren på hodet i møtet med gjesten. Fokus blir måten han stiller spørsmål på. Vi ser tydelig hvor glad han er når publikum ler av ham.

Det er nok vi som begynner å bli gamle, Arne.
Oddgeir Bruaset er jo legendarisk! Andreas Lunnan er jo også en god mann. Også har vi han som Arne Næss sr. slo ned på direkten - kanskje landets beste programleder: Knut Olsen som desverre døde tidligere i år. Han var flink.

Noen flere vi skal hakke på : Ylvis??
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Lydverket

Innlegg23 Sep 2011, 13:00

Dette handler ikke om hakking, men rettledning... 8-)

Forøvrig er fjernkontroll en fin sak når du synes det er på tide å skifte kanal. Den brukte jeg under Lydverket i går!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Lydverket

Innlegg04 Nov 2011, 02:24

Synes nå ikke Slettemark er så ille jeg da. Han har også vikariert i "Radioresepsjonen" med hell.
Men ingen slår Oddgeir, det er sant. Norges fineste programserie!!!

Og ja; jeg har ikke vært inne på forumet på en god stund, så jeg tar opp igjen gamle tråder :D
Jeg orker ikke mere grønlandsk film

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester