Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 11:43


Utøya

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Utøya

Innlegg30 Jul 2011, 22:45

Har følt meg dårlig og kvalm siden dette hendte.
Litt rart å si, men skjemmes over at denne ekstremisten også var med i et forum sånn som vi har her, men for å si det mildt med en annen agenda. Vi her inne driver å diskuterer når Lundevall første gang møtte sin kone og hvilken plektertykkelse Lars bruker - som oftest. Vi drøfter og reflekterer over at Kunstig og kulørt finnes i en litt lengre versjon på vinylsingelversjonen i forhold til plata. Vi har vært inne på hvilken toneart Lars spiller Finnes det en kvinne på insrumentalt i forhold til i band. Vi har snakket om hvor høy Beckstrøm er og hvilke klær deLillos hadde på seg på Sardines i 1989. På vår måte er vi nettsamfunnekstremister vi også, gale vil noen si. Vi har vært inne på på hvilke sanger Paasche har truffet kanten på tromma og hvorvidt dette har vært planlagt eller uhell. Og så skjemmes altså jeg over at også vi (jeg) er ekstreme angående vår deLillos-ideologi på samme måte med at han som jeg ikke hæler å nevne navnet på var ekstrem på sin ideologi.

Jeg var i Oslo i helga og la på blomster sammen med barna mine framfor domkirka. Det var en fin stemning i Oslo, vennlige ord og blikk fra de svenske jentene på favorittrestauranten min "BIT" på Oslo Sentralstasjon og vennlige ord og blikk fra folk jeg møtte på gata, mørkhudete og muslimer. Varm stemning i byen. Folk møtte mitt blikk i T-banevogna og det er ikke dagligdags i den byen.

Jeg skal aldri si at jeg hater Postgirobygget mer, for det gjør jeg ikke. Gutta i Postgirobygget er noen kjernekarer! Jeg har forandra meg etter det som har skjedd den siste uka, det er jeg sikker på.
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Utøya

Innlegg04 Aug 2011, 12:12

Utöya - vad finns det att säga? Allt. Och inget. Det är bortanför allt man trodde var möjligt. Nej jag förstår att diskussionen inte går het här (och eventuellt skrivande kring detta hemska borde kanske ske i "Alt Annet").
Alla vi här finner det fruktansvärt. Och vi vet att vi måste gå vidare. Och tiden måste gå.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Utøya

Innlegg20 Aug 2011, 21:32

Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Er fint å tenke å si
Men ærlig talt det er ikke alltid jeg tror
Jeg er så enig i
At noe er særlig godt
Når så mye liv går tapt
Jeg håper bare at det virkelig er
Helt fullstendig galt
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: Utøya

Innlegg22 Aug 2011, 19:58

Se på forsiden nå... Det fins en melodi til denne teksten, men vet ikke om eller når noen får høre den..!
Men flotte ord er det!
_________
Bedre før?
Avlogget

locket

  • Innlegg: 15
  • Registrert: 18 Aug 2011, 14:12

Re: Utøya

Innlegg24 Aug 2011, 16:48

kom hit for å si nettopp det ja! utrolig fin tekst, måtte klippe inn første verset på facebook. flott!
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Utøya

Innlegg06 Sep 2011, 17:15

Ikke enkelt å sette de rette ordene på denne tragedien, selv når den etter hvert kommer litt på avstand.

Men hvis noen skulle gjøre det, måtte det være Lars Lillo..
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Utøya

Innlegg06 Sep 2011, 23:42

Denne tråden er vel strengt tatt på feil plass?
Hører vel hjemme under "Alt annet"...
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

thomasrino

  • Innlegg: 225
  • Registrert: 16 Jan 2009, 22:16
  • Bosted: Hamar

Re: Utøya

Innlegg07 Sep 2011, 11:37

*Flyttet*
Mvh.
Thomas Rino
Avlogget
Brukerens avatar

lasse

  • Innlegg: 174
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:54

Re: Utøya

Innlegg08 Sep 2011, 08:30

makan til tulling denne typen jeg ikke orker skrive navnet på engang.skremmende at det er mulig å bli så forskrudd og gjennomsyra ond.

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron