Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 18:37


Postgirobygget

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: Postgirobygget

Innlegg05 Jul 2011, 13:47

Satan kommer i mange forskjellige skikkelser, men oftest som en krabbespisende siviløkonom :D fy faen, bekrefter alt jeg alltid har mislikt med dette bandet! God sommer, hilsen Ludde.
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Postgirobygget

Innlegg05 Jul 2011, 14:02

God sommer til deg og de andre også!
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Postgirobygget

Innlegg05 Jul 2011, 18:53

Nesten for ille å ha en tråd med navnet til Det Unevnelige Bandet her inne på deForum..

Men god sommer til Ludde og co!!
Og til alle andre forummedlemmer forresten!!! :D
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Postgirobygget

Innlegg06 Jul 2011, 15:09

Ord och inga visor där, Ludde. :D Kanske finns en o annan civilekonom eller krabbespisere som sätter maten i halsen, men allvarligt talat så borde det rent statistiskt finnas dedikerade FrP:are som är dedikerade dL-fans också? De fick ju faktiskt skrämmande 23% i senaste Stortingsvalet tydligen. Sverige fick in motsvarigheten (SD) i vår Riksdag förra året men de är bara på 6% än.
Nåväl OT som det heter; Postgirobygget, populistisk inrikespolitik, krabbespisende civilekonomer och glada somrar i en och samma tråd... :roll:
Solig sommar, Ludde och alla!
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget

locket

  • Innlegg: 15
  • Registrert: 18 Aug 2011, 14:12

Re: Postgirobygget

Innlegg02 Sep 2011, 15:59

er ikke noe fan av postgirobygget nei! Men dette har jo artister gjort i usa lenge!
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Postgirobygget

Innlegg09 Jun 2012, 21:36

Under tvil vekker jeg opp denne tråden igjen. "Pengetellerne" skal spille i Drammen senere i juni. I Møndalen henger/hang det masse plakater om denne sankthans-konserten. Sist uke fant jeg til min undring meg selv som vandal. Jeg, en mann godt opp i førtiårene, rev ned to plakater og smilte smågalt etterpå... I dag var jeg en tur innom sentrum og så til min fulle tilfredshet at andre mennesker har gjort det samme. Jeg talte 5 plakater som lå rundt omkring på fortau og gater. Dette må jo bety at jeg har meningsfeller i Mjøndalen og at jeg høyst sannsynlig ikke er gal!
:twisted:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Postgirobygget

Innlegg10 Jun 2012, 13:34

Leste akkurat lokalavisa DT.no og det viser seg at "Pengeinnsamlerne" spilte sin konsert i går kveld. De blir slaktet av avisas utsendte. Johnny Andreassen har skjønt det!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Postgirobygget

Innlegg10 Jun 2012, 18:35

Haha, dette står det respekt av Arne! :D

Å rive ned plakater av Det Unevnelige Bandet anses ikke som vandalisme, vil heller kalle deg en miljødetektiv
i en voksen manns skikkelse. Flott initiativ!

Ta kontakt neste gang du skal ut på tokt. Så går vi patrulje sammen og river plakater :D
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Postgirobygget

Innlegg10 Jun 2012, 21:30

Johnny Fredrik skrev:Haha, dette står det respekt av Arne! :D

Å rive ned plakater av Det Unevnelige Bandet anses ikke som vandalisme, vil heller kalle deg en miljødetektiv
i en voksen manns skikkelse. Flott initiativ!

Ta kontakt neste gang du skal ut på tokt. Så går vi patrulje sammen og river plakater :D


He he! Takk, flott vinkling! "Miljødetektiv" liker jeg meget godt. Jeg er med! :D
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Forrige

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron