Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 02:26


Roger Waters

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Roger Waters

Innlegg28 Apr 2011, 15:13

Flere enn meg som gleder seg til Roger Waters på lørdag? Jeg har jo et progrock-gen, selv om man vel ikke trenger det for å nyte Pink Floyd / RW. Roger Waters på Norwegian Wood for noen år siden er vel en av mine topp 3-konserter, fantastisk musikk, fantastisk stemning, fantastisk lyd, fantastisk vær, fantastisk øl og fantastiske venner.

Blir vel litt annerledes inne i Telenor Arena på plaststoler, men jeg har unasett sikret meg beste plasser. Ses?
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Roger Waters

Innlegg28 Apr 2011, 16:15

Bjørn Ivar skrev:Blir vel litt annerledes inne i Telenor Arena på plaststoler, men jeg har unasett sikret meg beste plasser. Ses?


Skulle svært gjerne vært der, men fulgte ikke med da billettene ble lagt ut. Så ham i Oslo Spektrum for 7-8 år siden, og det var flott. Selv om Pink Floyd på Valle Hovin i 1988 og 1994 var bedre. Var også i Berlin i 1990, da Waters spilte The Wall med gjesteartister, men Potsdammer Platz var i største laget for musikkopplevelser.
Ha det fint lørdag, Bjørn Ivar! Dette kan ikke bli annet enn topp!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Roger Waters

Innlegg28 Apr 2011, 17:15

Jepp, blir bra. Jeg var også på PF i 1988 og 1994. Var stort, det, på alle måter :)
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

lasse

  • Innlegg: 174
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:54

Re: Roger Waters

Innlegg29 Apr 2011, 13:25

var på vh jeg også på disse to konsertene,1988 er den beste konserten jeg noengang har vært på!!! fantastisk,nærmest utenfor kroppen opplevelse.
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Roger Waters

Innlegg29 Apr 2011, 14:33

lasse skrev:1988 er den beste konserten jeg noengang har vært på!!! fantastisk,nærmest utenfor kroppen opplevelse.

Godt beskrevet! :lol:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Roger Waters

Innlegg29 Apr 2011, 18:56

Hade biljett till Stockholmskonserten men tvingades sälja den pga andra event.
Men det är ok - har aldrig varit det där kempeTheWallfanet.
Älskar de där två andra dubbel-LP:na från 70-talet med svartvita foldoutcovers, unga män i psykologiska labyrinter av utanförskap och uppväxtknepigheter till flott tematiskt musik: Whos Quadrophenia och Genesis The Lamb Lies Down On Broadway.
Och så älskar jag de två plattorna Pinkarna gjorde innan The Wall - Wish You Were Here och Animals. Men just den där dubbeln har aldrig fastnat på mig.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Roger Waters

Innlegg29 Apr 2011, 22:53

Gleder meg stort, må bare nevne at jeg har billett midt på rad 1 rett foran scenen! The place to be... :-)
Blir nesten som HEA i Operaen, dette!
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Roger Waters

Innlegg30 Apr 2011, 12:15

Bjørn Ivar skrev:Gleder meg stort, må bare nevne at jeg har billett midt på rad 1 rett foran scenen! The place to be... :-)
Blir nesten som HEA i Operaen, dette!


Kongeplass! Du er så nærme muren at må du se opp for fallende murbiter! Det forteller magasinet Classic Rock som har en lang sak om Roger Waters i siste nummer! :lol:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Roger Waters

Innlegg01 Mai 2011, 22:24

Hehe, stemmer! Det var ikke langt fra at pappkassene veltet utenfor gjerdet. Var kongeplass... Og bra konsert, men musikerne leverte litt under forventning... Det var bedre på N Wood. Men skakke klage! Og showet var med hell aktualisert ved å inkludere hyllest til falne i de senere tiders kriger og ulykker (11. Sept). Et par gripende og rørende filmscener der... Joda, han kan fremdeles, selv om han begynner å bli gammal.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

locket

  • Innlegg: 15
  • Registrert: 18 Aug 2011, 14:12

Re: Roger Waters

Innlegg23 Aug 2011, 15:57

ikke gammal han vel! :))) Var kjempebra!

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron