Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 13:33


Generøse onkel Neil

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

NoachimJilsen

  • Innlegg: 34
  • Registrert: 23 Nov 2015, 20:16

Generøse onkel Neil

Innlegg01 Des 2017, 22:22

For en times tid siden åpnet neilyoungarchives.com. Gratis tilgang frem til 30 juni ifølge registreringsmailen.
Alt han har gitt ut ligger der i high rez,og kan streames (og kjøpes). Fantastisk timelinefunksjon som viser når,og hvor alle sanger er spilt inn,hvilken plate de havnet på,osv,og viktige N.Y "events".
Og så streames det konsert der kl 20 "Toronto time". Ikke helt sikker,men tror det er klokken to i natt jeg.
Jeg er en vinylfyr,så for meg blir nok dette bare noe jeg går inn på for å høre enkeltsanger hvis jeg klør i øra etter å høre f.eks Cocaine Eyes,eller No Hidden Path,og det ikke passer å sette på hele plata.
Men dette var en skikkelig fin julegave fra Neil.
Avlogget

Kjelli

  • Innlegg: 97
  • Registrert: 04 Mai 2015, 09:09

Re: Generøse onkel Neil

Innlegg04 Des 2017, 16:15

Ligner veldig på Archives nr 1 som kom på DVD/CD og Blu-ray. Fikk boksen på dvd og kjøpte deler på blu-ray etterhvert da det var å foretrekke som format.

Har såvidt vært innom, ser bra uten at jeg har fått sjekket ut mye. Mye positivt, noe negativ er første inntrykket,

http://www.neilyoungarchives.com/#/?_k=12kege

er også helst en vinyl fyr så bare det er sagt.

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester