Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 17:50


arne-ropet

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

arne-ropet

Innlegg11 Apr 2017, 11:06

Nå. Jeg har aldri vært på TG, men en av gutta mine var der i fjor. Sitter og leser på www.tek.no og der ser jeg plutselig en notis om det såkalte Arne-ropet.
I påvente av nytt album som kommer til uka, leste jeg om ropet som ikke har noe verken med meg selv eller deLillos å gjøre. Pussig liten sak... :D

10. Arne-ropet
Et utrolig populært fenomen i The Gatherings lange historie, er Arne-ropet. Fra tid til annen brøler hele skipet etter en kar med det navnet, uten mål og mening – men heng deg på fra tid til annen.
Historien bak relaterer seg til en hendelse som skjedde for mange år siden, før det var vanlig at alle hadde egne mobiltelefoner. Moren til Arne ville gjerne ha kontakt med sønnen, og ringte til arrangørene. Men hvordan finne Arne blant alle de andre? Løsningen var å rope ut, noe som deltagerne var raske til å slenge seg med på. Siden den gang har det blitt et fast innslag.
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 12 gjester

cron