Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 14:00


Rockefeller 30 år i 2016

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Rockefeller 30 år i 2016

Innlegg08 Des 2015, 17:45

Rockefellers 30-årige suksesshistorie skal feires med et stort jubileumsprogram på alle våre scener fra 19. februar – 19. mars 2016.

http://www.rockefeller.no/240615c.html

Kan det være lov å håpe på en aldri så liten deLillos konsert under feiringen?
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Rockefeller 30 år i 2016

Innlegg03 Mai 2016, 10:51

Värt att uppmärksamma också är den flotta jubileumsbok som nu finns:
http://www.rockefeller.no/200116b.html
Rockefeller 30 år. Fick boken av postmannen nu i veckan, så klart en del bilder och textreferenser till deLillos. 8-)


• Hør artistenes historier fra scenen og backstage på Rockefeller, John DEE og Sentrum Scene!

• 300 sider med bidrag fra artister, publikummere, ansatte og journalister: Jo Nesbø, Lars Saabye Christensen, Asbjørn Slettemark, Michael Krohn, Lars Lillo-Stenberg, Prepple Houmb, Anne Grete Preus, Kjetil Rolness, Tommy Tee, Bertine Zetlitz, Egil Hegerberg, Petter Baarli, Egon Holstad og MANGE flere.

• Konsertbilder og høydepunkter fra hvert år.

• Oversikt over ALLE konsertene siden 1986.

«Skal jeg virkelig gratulere Rockefeller? Nei, ikke faen. De har stjålet 30 år av livet mitt og de burde tilbakebetale minst tre refrenger og en håpløs trommesolo.» (Tom Stalsberg)

Bli med på innsiden, inn backstage, inn bak lukkede dører på kontorene. Hør artistenes versjon av livet på og bak scenen. Hvordan May-Irene Aasen opplever å bli pælmet øl på. Om de som fant romantikken i mylderet blant publikum. Om deLillos' 77 spillejobber. Og om barsjef Line som nok er den som har fått med seg flest konserter av alle, sett mest av alle, og har servert titusener av glade konsertgjengere som deg og meg – og H.K.H. Kronprins Haakon. Og ikke minst hvordan tre unge karer som en gang i tiden møttes på Club 7, har holdt sammen in good times and bad, og klart å skape – og bevare – landets viktigste musikkarena gjennom 30 år.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron