Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 01:20


Grateful Dead

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Grateful Dead

Innlegg03 Mar 2015, 11:37

Ett av mina favoritband ska ju återbilda sig för en weekend i sommar under namnet Grateful Dead. En sista gång.

Börjar bli dyrt nu.
Tio miljoner svenska kronor för en biljett någon?
http://www.9news.com/story/entertainmen ... /24189507/


Igår kunde vi läsa TT-meddelandet rörande medelprislappen på 17.000 kronor i en del tidningar:

Skulle du ha lust att punga ut 17 000 kronor för en konsert med Grateful Dead? Det är nämligen den genomsnittliga prislappen på andrahandsmarknaden för en biljett till bandets tre återföreningskonserter i Chicago i juli, skriver Forbes.
Biljetterna till de tre spelningarna sålde snabbt slut, och priserna på svartabörshandeln har stigit till skyhöga nivåer. Den som inte nöjer sig med en konsert kan dessutom köpa ett tredagarspass men får då hosta upp 37 000 kronor.
Gruppens fyra överlevande originalmedlemmar meddelade i januari att de skulle återförenas för att fira bandets 50-årsjubileum. Detta uppges bli sista gången som hippierörelsens flaggskepp uppträder. Förgrundsfiguren Jerry Garcia avled 1995.
TT
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron