Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 13:13


Om møter med stjerner

Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Om møter med stjerner

Innlegg05 Okt 2013, 13:59

I nettutgaven av dagbladet i dag kom jeg over en interessant liten fortelling av Eirik Alver. Han forteller om to vidt forskjellige møter med skuespillere han ser opp til. Først om det enormt skuffende møtet med Star Wars-helten Harrison Ford. Deretter om møtet med Clint Eastwood, som tydeligvis var svært mye hyggeligere.
Hele greia er at det å møte folk du har sett opp til i årevis kan være en risikosport. Istedenfor en kort prat og autograf får du "fuck off" slengt til deg.
Hva har dette med deLillos å gjøre? Jo, jeg tenkte umiddelbart på gutta i favorittbandet vårt da jeg leste saken. Alle sammen er veldig hyggelige og imøtekommende når du treffer dem etter konserter osv. De viser virkelig at de setter pris på folk som er litt over snittet interessert i det de holder på med. Slikt elsker fansen! Derfor forblir vi fans inn i evigheten! 8-)
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Om møter med stjerner

Innlegg11 Okt 2013, 18:56

arne skrev: /.../ Hva har dette med deLillos å gjøre? Jo, jeg tenkte umiddelbart på gutta i favorittbandet vårt da jeg leste saken. Alle sammen er veldig hyggelige og imøtekommende når du treffer dem etter konserter osv. De viser virkelig at de setter pris på folk som er litt over snittet interessert i det de holder på med. Slikt elsker fansen! Derfor forblir vi fans inn i evigheten! 8-)


Du har så rätt.
Artisters inställning och attityd till publik.
Tål att poängteras igen och igen.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Om møter med stjerner

Innlegg12 Okt 2013, 20:49

Harrison Ford, Clint Eastwood, Øystein Paasche......så kommer de andre.
Husker Øystein Paasches kommentar godt for en god del år siden:

Vi hadde reist en hel dag fra Kristiansund med 3 ferger(!) for å komme på konsert. Først Kvitnes-Høgset, så Molde-Vikebukt og tilslutt Festøy -Solevåg.

Jeg fortalte ham at det hadde vært en lang dag.

Hans kommentar var:
" Jøss, det må jeg si.....har dere reist så langt?.......? Bare for å høre på oss....??!"

Gå til Alt annet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron