Her kan man diskutere ting som ikke har med deLillos å gjøre, dersom man måtte ønske å gjøre det på deLillos' nettsted. Bruk normal sunn folkeskikk! Ekle innlegg vil bli sanksjonert.
Tja, er vel ikke noe verre det enn at jeg for mange år siden satt og gapskrattet av "Macken". Hysterisk morsom serie om livet på en bensinstasjon/bilverksted. De dødes tjern er jo en klassiker, Christer!
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Filmen er jo litt ... gammel... Men boken er fremdeles knallbra. Alle krimromanene til André Bjerke er det! Og så er jo Per L-S med i filmen som Bjørn Werner
Tror jeg så den på tv en gang i tiden. Er den ikke i svart/hvitt? Med røffere klipping hadde den sikkert hevet seg. Det er noe rart med disse gamle filmene. Alle scener trekker ut i langdrag så fremdriften lider. Enig med Bjørn Ivar i at bøkene til ordmesteren Bjerke tåler tidens tann bedre enn filmatisering.
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Svartvit ja. Det är bara det att i detta Norden-ignoranta land som jag råkar bo i visas inte norska gamla svartvita filmer på tv. Alltså måste den finnas i min privata dvd-kollektion.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...