Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 16:55


Hjemmesiden

Meldinger fra webmaster, samt spørsmål ang. hjemmesidene, postes her.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

Hjemmesiden

Innlegg23 Mai 2011, 16:28

Er hjemmesiden omgjort til en blogg nå?, må desverre si at jeg likte det gamle designet mye bedre. :shock: Det er bare min mening da, ikke sikkert andre er enig... :?
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget
Brukerens avatar

thomasrino

  • Innlegg: 225
  • Registrert: 16 Jan 2009, 22:16
  • Bosted: Hamar

Re: Hjemmesiden

Innlegg23 Mai 2011, 18:05

Drift av hjemmesiden (ikke forumet) er overtatt av Warner Music.
Mvh.
Thomas Rino
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Hjemmesiden

Innlegg23 Mai 2011, 18:13

thomasrino skrev:Drift av hjemmesiden (ikke forumet) er overtatt av Warner Music.

Underlig at plateselskapet ikke har fått med seg at bandet spiller under Norwegian Wood 11. juni... :lol:

For oss pirkere er det dessuten sørgelig å se slurvet med bandnavnet i "fjasbok"-lenka i høyre marg. To steder skriver de "DeLillos". :evil:

Jeg syns headingen og fargevalget er delikat.
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: Hjemmesiden

Innlegg23 Mai 2011, 19:50

Hei, så akkurat nå at siden er blitt endret - skulle gjerne ha sett den før den ble publisert! Tanken bak "blogg"-layouten er rett og slett at det skal bli lettere for oss å oppdatere forsiden med hilsener, bilder, filmsnutter fra turne osv... Min personlige erfaring er uansett at pene nettsider har bortimot null interesse hvis ikke de lever, og stadig byr på nytt morsomt/interessant innhold - så det er målet! Hold ut, så håper jeg tilogmed dere blodfansen skal bli fornøyd!
Når det gjelder Facebook-navnet er det ikke mulig for oss å få deLillos med riktig staving, rett og slett fordi Wikipedia har tatt det før oss... Så mye for friheten på internett :D
Ludde (som gleder seg til å treffe mange av dere i løpet av sommeren!)
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Hjemmesiden

Innlegg23 Mai 2011, 20:02

Takk for informativt innlegg! Så er det jo også greit at presentasjonssida for deLillos har et uttrykk nærmere det kommersielle en hva som er på vårt sære forum der vi diskuterer allt fra plektertykkelse til Lars og hva som egentlig var ment som bakside på VarMennesker......normale folk kan jo bi skremt av oss. :x
delillos.no er for informasjon og forumet for diskusjon og debatt og en god del "supplerende" :lol: informasjon....
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

Re: Hjemmesiden

Innlegg23 Mai 2011, 20:30

Fargene var fine de Arne helt enig, men det ble litt for enkelt for min smak. Har en mistanke om at de ikke har brukt veldig mye tid på denne siden . Mulig jeg er pirkete men er no tross alt en skikkelig IKT nerd :lol: Men at den er lett og oppdatere er viktig Ludde, den er jeg med på.
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Hjemmesiden

Innlegg31 Mai 2011, 16:57

Tycker att hemsidan är väldigt snygg nu. Blir glad när jag går in på den. Färgerna har helt rätt nyanser - sån svartmättad orange, brun, blågrå. Som gamla Amazonvolvos från 1959. 8-)
På den tiden bilar var vackra.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Hjemmesiden

Innlegg31 Mai 2011, 17:02

Savner en link fra forumet til hjemmesiden... naturlig plassering øverst på forumsiden.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

Re: Hjemmesiden

Innlegg01 Jun 2011, 18:00

Hei, det må vi få til! Har tenkt det samme selv... Tror siden skal bli bra, har planer om å legge ut både bilder, filmsnutter og annet fra konsertene framover, og etterhvert kanskje også noen gamle, sjeldne og morsomme innspillinger! Så følg med 8-)
God Himmelsprett,
Ludde.
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Hjemmesiden

Innlegg10 Jun 2011, 11:53

Såvidt jeg ser så er arkiv fjernet nå. Vil konsertoversikten komme tilbake igjen?
Dette var en fin sak og ha.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Hjemmesiden

Innlegg11 Jun 2011, 16:22

Ja, den må vi ha! Og det var jo også noen gamle konsertanmeldelser skrevet av folk her ;-) og settlister og..
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)

Gå til Teknisk prat og meldinger fra webmaster

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron