Dato/klokkeslett: 19 Apr 2024, 19:47


Kolbjørnsvik, Arendal 23. juli

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1443
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Kolbjørnsvik, Arendal 23. juli

Innlegg23 Jul 2011, 23:10

Dagens konsert går visst etter planen, i følge Agderposten.no

"Kveldens konsert med deLillos i Kolbjørnsvik i Arendal kommer til å gå som planlagt.

- Budskapet om terrorhandlingene i Oslo og på Utøya fredag har rystet oss alle dypt. Vår dypeste medfølelse går til alle de som er rammet av tragedien. Etter nøye overveielse, velger vi i Moringen, i samråd med deLillos, å følge oppfordringen fra regjering og politi om ikke å la samfunnet stoppe opp, men gjenoppta planlagte aktiviteter. Vi har derfor avgjort at konserten i Kolbjørnsvik i kveld blir arrangert som planlagt, heter det i en pressemelding fra arrangøren.

Det har kommet reaksjoner på at deLillos-konserten går som planlagt. En leser mener at det er sjokkerende og useriøst at konserten med deLillos holdes i kveld.

- Vi følger bare oppfordringen fra politidirektoratet og regjeringen om å oppføre seg normalt og la livet gå videre, sier Knut Fonneløp Storhaug i arrangørgruppen.
"
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Kolbjørnsvik, Arendal 23. juli

Innlegg24 Jul 2011, 00:03

Sjokkerende det som skjedde på Utøya og i Oslo. Jeg har ikke hatt matlyst og vært kvalm i hele dag.
Jeg jobber selv i helsevesenet og føler med alle også de som jobber med livredning akkurat nå på sykehsuene og sorgarbeid hos pårørende som har mistet ungdommer. Tung jobb, ingen blir utlært på slikt det er sikkert. Sikkert mange som kjemper for livet både fra episoden i sentrum og fra Utøya akkurat nå.
Åge Aleksandersen skulle holde konsert her i Trøndelag på Frostafestivalen i går, men han avlyste. Fra scenen sa han med skjelvende stemme at det ikke ble noen konsert. Den ble flyttet til idag, men Åge og Sambandet greidde heller ikke i dag å spille.
Jeg har overhodet ikke vært opplagt til å gå på konsert i kveld uansett artist. Men Norge må jo gå videre.

Hilser til deLillos som helt sikkert gjør en fin opptreden i kveld oppi allt det triste.

Lars Lillo har et stort "register" å spille på og han fikser dette på en empatisk måte, det må alle forstå!
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Kolbjørnsvik, Arendal 23. juli

Innlegg24 Jul 2011, 11:17

Først nevner Lars Lillo så skulle han ha konsert på Gamle Ormelet fredag 22.
Hvorvidt den ble noe av vet jeg ikke, men jeg valgte og ikke dra dit.
Regner nesten med at den ikke ble noe av.
Det var ikke en dag man ville klare og hygge seg på konsert.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester