Dato/klokkeslett: 20 Apr 2024, 08:29


Tahiti-festivalen 2011

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1443
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Tahiti-festivalen 2011

Innlegg26 Jun 2011, 23:16

deLillos avsluttet årets Tahiti-festival.
Lokalavisa Tidens Krav har ikke noen ordentlig anmeldelse på nettet, men bringer i det minste et foto fra scenen. Bildet avslører at ihvertfall Lars Lillo fortsatt er bartefin - to uker etter Ringo-hyllesten på Norwegian Wood...
Lenke!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Tahiti-festivalen 2011

Innlegg27 Jun 2011, 00:28

Jeg burde jo hatt referat fra Kristiansund (min hjemby) men hadde ikke overskudd til å komme meg avgårde de 280 kilometrene.
Skulle laget et skikkelig referat til dere, men det ble ingen tur denne gangen. Kom meg dessverre heller ikke til Steinkjer (det er en skam) , enda jeg bor bare 40 minutter unna. (Sliten etter ei litt hard uke på jobb) samt at jeg måtte spare litt penger til ferie

Høres litt teit ut, men det ble heller en flott treningsøkt på terrengsykkelen i flotte skogsstier lørdagskveld, og kom hjem til min samboer som nøt "Fullstendig oppslukt av Frykt" alene for seg selv når jeg kom hjem. Det varmet.

Utrolig vemodig å tenke på at deLillos var i Kristiansund og jeg ikke, 21 år etter at jeg var på en fantastisk konsert i november 1990, på det som jeg har snakket om før - Cabaretloftet midt i en 3.etasje over et diskotek i vis a vis Rica Hotell nede ved havna der. De har laget leiligheter der nå.....BildeSlik så det ut der, dette er fra en konsert med Anne Grete Preus. Scenen så slik ut. Cabaretloftet besto fra 1987-91 da det måtte legge om driften. deLillos spilte der 2 ganger, i 1990 og våren 1991. Det var en flott og "tett" plass, amfi rett ovenfor den noe spartanske "scenen".

Mye er likt i deLillos den gang som nå. Den gang var de et slags "protestband som slo rundt seg og sang om ting jeg selv kjente meg igjen i og gikk og tenkte på.....! Det gjør jeg også nå, spesielt med sangen "Jeg vil ut" :lol: Jeg kom meg imidlertid altså ikke ut i helga. Når jeg sist var på Tahitifestivalen merket jeg at deLillos var blitt et folkelig band som alle generasjoner kan like. Spesielt husker jeg at de gamle sangene fra første plata slo godt an hos kristiansunderne sist gang, det gjorde det sikkert også i går!!

Masse hilsener til deLillos og dere andre
fra Asmund!!
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Tahiti-festivalen 2011

Innlegg27 Jun 2011, 15:11

Heisann, hvor fant du det bildet Asmund??
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Tahiti-festivalen 2011

Innlegg27 Jun 2011, 17:03

Johnny Fredrik skrev:Heisann, hvor fant du det bildet Asmund??

Fant det på Facebook-sida til Cabaretloftet. Mange bilder - spesielt fra forskjellige bandsammensetninger med Elg og Frode.
Mye musikklinjefolk som dro dit
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Tahiti-festivalen 2011

Innlegg01 Jul 2011, 15:27

Oi, den bør sjekkes ut!
Jeg orker ikke mere grønlandsk film

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron