Dato/klokkeslett: 18 Apr 2024, 13:22


Hurrakonsert fredag 3 desember 2010

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Hurrakonsert fredag 3 desember 2010

Innlegg04 Des 2010, 03:10

Nok en formidabel konsert.
Setlisten hadde noe likhetstrekk med torsdagens setliste kan man vel si så jeg sier ikke mer om den, men du verden det var bra idag og.
Og etter torsdagens konsert var spørsmålet om hvordan de skulle klare å toppe det.
Og det må jeg igrunn si at fredag ble bedre enn torsdag, og da tør jeg nesten ikke tenke meg hvordan neste konsert blir:)
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget

Smilefjes

  • Innlegg: 120
  • Registrert: 18 Okt 2010, 22:34
  • Bosted: Oslo

Re: Hurrakonsert fredag 3 desember 2010

Innlegg05 Des 2010, 16:47

Nå vet jo mange (de fleste??) av oss hvordan lørdagen ble, men jeg må også si meg enig i at fredagen var en fantastisk opplevelse med bra trøkk, morsomme filmer, en hurragjeng av noen fantastiske musikere og god allsangstemning. Stas med sax-soloer her og der, og morsomt innslag med gutta som spilte Hjernen er alene, selv om noen sikkert syntes det var litt langdrygt.

For meg er det umulig å sammenlikne fredag og lørdag, all den tid fredag var mitt første møte med de 10 første sangene, og opplevelsen var deretter. Men stas å oppleve at mange av sangene gikk rett hjem allerede første gang jeg hørte dem. Likte særlig Din planet, Det ene livet og Trist å være glad! :) Lørdagen var jo gjensyn (øh..gjenhør??) med låtene jeg allerede hadde hørt en gang live samt et par ganger på CD. Opplevelsen ble jo ikke dårligere av det...

Men kjære dere som forhåpentlig har bedre hukommelse enn meg. Setisten var såvidt jeg kan huske den samme både torsdag, fredag og lørdag, men ekstranummrene forskjellige. Kan noen som husker bidra med ekstranumrene på denne fantastiske fredagskonserten?

Jeg husker veldig godt Mandarinskall med bare Lars Lillo på kassegitar, og Kokken Tor. Men usikker på resten. Help, please!!? :roll:

Og for ordens skyld, tusen takk til Trond og deLillos for gjestelisteplass denne dagen. Er veldig fornøyd og stolt eier av to stk Trist å være glad plater og ikke minst to formidable konsertopplevelser!!! :D
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Hurrakonsert fredag 3 desember 2010

Innlegg05 Des 2010, 17:02

Setliste fredag var lik som torsdag ja
Bortsett fra at det var med saksofon på Balladen om Kåre og Nelly og Brød. Og saksonfon og trekkspill på Hjernen er alene.
Ekstranummer var Mandarinskall (med bare Lars L-S )og Kokken Tor.
Og da orket de ikke mer som Lars L-S sa :)
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget

Smilefjes

  • Innlegg: 120
  • Registrert: 18 Okt 2010, 22:34
  • Bosted: Oslo

Re: Hurrakonsert fredag 3 desember 2010

Innlegg05 Des 2010, 17:28

kristian skrev:Setliste fredag var lik som torsdag ja
Bortsett fra at det var med saksofon på Balladen om Kåre og Nelly og Brød. Og saksonfon og trekkspill på Hjernen er alene.
Ekstranummer var Mandarinskall (med bare Lars L-S )og Kokken Tor.
Og da orket de ikke mer som Lars L-S sa :)

Aha, det var ikke jeg som hadde dårlig hukommelse, altså, de spilte faktisk ikke fler.. Trodde kanskje det hadde vært et par låter til, men jeg var vel så høy på konsertopplevelsen at jeg ikke husker klart. :) Takk for oppklaringen.

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron