Dato/klokkeslett: 12 Feb 2026, 20:32

Rockefeller 13-14/11 2026

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

• Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

Rockefeller 13-14/11 2026

Innlegg11 Feb 2026, 18:38

Rockefeller fyller 40! Suser Avgårde fyller 40!
Verkar som albumet spelas och så förstås en massa annat också för att fylla kvällen.
Såg det just på Facebook nu, ja info ligger nog på alla möjliga platser strax.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Re: Rockefeller 13-14/11 2026

Innlegg12 Feb 2026, 00:38

Her er teksten som ligger på arrangørsiden:
Rockefeller er stolte av å presentere deLillos’ Suser avgårde i anledning albumets og Rockefellers 40-årsjubileum! Fredag 13. og lørdag 14. november spiller deLillos albumet i sin helhet, i tillegg til andre klassiske slagere. deLillos er et av bandene som har spilt flest ganger på Rockefeller gjennom tidene, og de er uvurderlige for vår historie.

«Vi har spilt 88 ganger på Rockefeller og takk til alle dere som har vært med oss på denne fantastiske reisen siden starten i 1986. Det startet med Suser avgårde. Nå feirer vår favorittklubb 40 år og det gjør også vårt debutalbum. Dette må markeres. Heng med på Rockefeller når vi gjør konsert 89 og 90!»
– deLillos

Suser avgårde er deLillos’ debutalbum og ble gitt ut i 1986, noen måneder etter at Rockefeller åpnet dørene. Det legendariske albumet regnes som en milepæl i norsk pop- og rockhistorie og har blant annet blitt kåret til tidenes norske album av Dagsavisen. Blant albumets mest kjente sanger er «Min beibi dro avsted», «Finnes det en kvinne» og «Tøff i pyjamas», låter som har blitt en definerende del av norsk kulturarv.

I over 40 år har deLillos vært et av landets viktigste pop- og rockband, og de har stødig levert kvalitet både tekstlig, musikalsk og kreativt. Bandet ble dannet i Oslo i 1984 og regnes som et av de mest markante bandene i norsk musikkliv fra 1980-tallet og frem til i dag. deLillos har gitt oss en perlerad av klassiske sanger og album som stadig blir oppdaget av nye generasjoner nordmenn.
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 62 gjester