En torsdagskonsert med konsertstart klokken åtte? Ikke helt optimalt for meg som er ferdig på jobb klokken fem (i Stavanger) den dagen. Men sitter på gjerdet foreløpig. Skal vel ikke utelukke ekstrakonsert dersom denne blir populær.
Nils1982 skrev:En torsdagskonsert med konsertstart klokken åtte? Ikke helt optimalt for meg som er ferdig på jobb klokken fem (i Stavanger) den dagen. Men sitter på gjerdet foreløpig. Skal vel ikke utelukke ekstrakonsert dersom denne blir populær.
Ja, torsdag er et odd valg for langveisfarende! Må ta to feriedager for å få det til. Sender en bunke sympati til deg, Nils!
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Nils1982 skrev:En torsdagskonsert med konsertstart klokken åtte? Ikke helt optimalt for meg som er ferdig på jobb klokken fem (i Stavanger) den dagen. Men sitter på gjerdet foreløpig. Skal vel ikke utelukke ekstrakonsert dersom denne blir populær.
Ja, torsdag er et odd valg for langveisfarende! Må ta to feriedager for å få det til. Sender en bunke sympati til deg, Nils!
Mm torsdag är inte idealiskt för stockholmare heller men vi får se, inget är omöjligt .
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...