Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 22:45


Over Oslo

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Over Oslo

Innlegg07 Jun 2020, 14:36

Over Oslo 2020 er flyttet et år frem.
Men i år blir det Over Oslo 200 istedenfor.
Lørdag 20 juni spiller deLillos på Grefsenkollen.
200 publikummere som må søke om billetter. Er nok mer informasjon på overoslo.no for det er en del ekstra regler og tiltak rundt det.

I tillegg ser det ut til at de spiller en konsert 19 juni som strømmes på internettet og er uten publikum.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Re: Over Oslo

Innlegg09 Jun 2020, 09:47

Hvis du vil være med i loddtrekningen om billetter til denne konserten da må du fylle ut dette skjemaet innen klokken 11:00 i dag tirsdag 9. juni og du vil så bli kontaktet i løpet av dagen hvis du er så heldig at du vinner i lotteriet og blir trukket ut til å få kjøpt billetter.

Merk! Du må bestille minimum 4 billetter

Du må velge enten Pizza-meny eller restaurant meny

Du må navngi de som skal være med deg på konserten grunnet eventuell smittesporing


Du finner mer informasjon om denne og de andre konsertene i dette konseptet på denne linken
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Re: Over Oslo

Innlegg10 Jun 2020, 09:31

Det er sjeldent at jeg har sjekket mailen så mange ganger i løpet av en dag/kveld i håp om at OverOslo skulle ha tatt kontakt. Den gang ei.

Var det noen her som "vant" i lotteriet?
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Over Oslo

Innlegg10 Jun 2020, 15:49

Hvis du er kunde i DnB kan du visstnok følge strømming av konserten. Blir ikke helt det samme, da men.
Det er i hvert fall et alternativ siden du ikke fikk billetter.

Vi inviterer til digital festival i sommer!
Vi i DNB har mange år vært stolt sponsor av norske festivaler, og det vil vi fortsette med, selv om vi går en litt annerledes festivalsommer i møte. Sammen med åtte norske festivaler, kan du og vennene dine se festivalkonserter likevel og vinne fete premier til årets og neste festivalsommer.


For ikke å bli beskyldt for reklame. DnB er vel den dyreste banken du kan bruke som privatkunde...
Lenke.
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Over Oslo

Innlegg21 Jun 2020, 13:26

Var det noen av dere som fikk med dere konserten? Jeg så de siste 5-6 låtene og de spilte for et takknemlig publikum.
Noen nye introer og andre vrier her og der på standardlåtene frisket opp.
Noen som kan utfylle bildet?
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Re: Over Oslo

Innlegg27 Mar 2023, 10:18

deLillos komplementerer fredagsprogrammet 17. juni på Over Oslo 2023.

Som Over Oslo skriver:
OverOslo-vennene DELILLOS måtte kaste inn håndkleet i siste time i 2022, klart de skal få en ny sjanse! Lars, Lars, Lars og Øystein åpner likegodt fredagskvelden fra hovedscenen.


Det ble kjøpsutløsende for min del, etter å ha avventet kjøpet av Over Oslo billett i år etter å ha regnet vekk i fjor. Da forlot jeg dryppende våt festivalen lenge før den var ferdig.

Jeg regner med at deLillos går på scenen så tidlig som klokken 17:00. Litt synd med såpass tidlig start da mange ikke har kommet seg opp på Grefsenkollen til da. Så under konserten så blir det en jevn strøm av publikummere som skal rigge seg til. Det betyr at det sannsynligvis god plass foran scenen for de som ønsker å stå.

Det blir en krevende jobb for deLillos å dra det hele i gang men hvem er bedre rustet enn de til å kickstarte denne festivalkvelden?

Tillegg: Ser ut til at deLillos skal rett videre til Ottestad utenfor Hamar hvor de skal spille en konsert klokken 21:30 på kvelden. Så, da blir det nok en typisk timeskonsert på OverOslo da.
https://atlungstadbrenneri.no/event/san ... -delillos/
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Re: Over Oslo

Innlegg15 Jun 2023, 17:29

Konsertstart i morgen fredag 16. juni er så tidlig som klokken 16:00 for deLillos. De spiller vel en times tid antar jeg.

Det blir en kort arbeidsdag siden man selvfølgelig skal komme seg opp så tidlig på åsen at man rekker å pulsen tilbake før konserten starter. Arenaen ligger på vel 380 meters høyde. Får se i morgen om man ender opp med festivalbuss eller å gå oppover.
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Re: Over Oslo

Innlegg23 Aug 2023, 17:31

Konserten fra 2020 ligger ennå ute hos NRK:

https://tv.nrk.no/serie/festivalsommer/ ... /avspiller

1. Ut 2021
2. Sveve over byen
3. Suser avgårde alle mann
4. Balladen om Kåre og Nelly
5. Smak av honning
6. Se på et tre
7. Neste sommer
8. Hjernen er alene
9. Nittenåttifire
10. Min beibi dro avsted

Alt som ligger hos NRK Tv finner man her:
https://tv.nrk.no/sok?q=DELILLOS

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester