Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 20:35


Hommage til LLS på Ganmle Ormelet

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Hommage til LLS på Ganmle Ormelet

Innlegg12 Jul 2016, 19:23

Hyggelig og spennende erstatning på Gamle Ormelet!

"Hommage til Lars
Gamle Ormelet ønsker å gi Lars Lillo en hyggelig oppmerksomhet siden årets konserter dessverre måtte avlyses. Hos oss har jo Lars Lillo-Stenberg spilt i 23 år og vi har gledet oss til hver ”Neste sommer. Vi har kastet oss rundt og funnet et knippe fantastiske musikere som kommer og gjør en hommage til Lars fredag 15. juli: Lars Beckstrøm, Natasja Holmboe, Eilif Moe, Joseph Lillo-Stenberg og Nicolay Lange-Nielsen. Inntektene fra konserten bruker vi på å sende Lars Lillo på Neil Young-konsert siden han gikk glipp av ham i Stavern.

Natasja Holmboe er i høst klar med plate der hun tolker deLillos’ sanger på svensk. Plata er i følge Lars Lillo den mest spennende tolkningen av deLillos’ musikk han har hørt. Lars Beckstrøm fra deLillos spilte faktisk på Gamle Ormelet for 24 år siden sammen med Lars Lillo. Det var Gamle Ormelets aller første konsert. Vi er utrolig glade for at han nå kommer tilbake. Eilif Moe har jobbet med Lars Lillo ved flere anledninger. Først og fremst på Prøysen-oppsetningen på Nationaltheatret, men også spilt sammen med bandet ved flere anledninger. Joseph Lillo-Stenberg er Lars’ nevø. Med bandet Impossible har han gitt ut to plater. Nicolay Lange-Nielsen er mest kjent som skuespiller, og vil lese noen av Lars’ tekster.

Velkommen til en aften der vi skal hylle Lars Lillo-Stenberg for hans fantastiske musikk og gi ham en hyggelig oppmuntring. Vi gleder oss!"
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Hommage til LLS på Ganmle Ormelet

Innlegg13 Jul 2016, 09:24

Har kun èn kommentar: fantastisk!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Hommage til LLS på Ganmle Ormelet

Innlegg13 Jul 2016, 13:15

Bra!!
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Hommage til LLS på Ganmle Ormelet

Innlegg14 Jul 2016, 15:27

8-) 8-) 8-)
Fint!
All heder till alla som hedrar Lillo-Stenberg!
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron