Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 23:36


7. nov: NESTE SOMMER + STAKKARS

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: 7. nov: NESTE SOMMER + STAKKARS

Innlegg10 Nov 2015, 01:02

KAKtus skrev:
arne skrev:Løken i trappa ropte gjentatte ganger på 1984 og fikk sitt pass påskrevet fra scenen. Takk!


Fikk i dag en mer detaljert beskrivelse av forløpet fra en som hadde vært der. Konge hvordan Lillo håndterte det! :D Helt utrolig hvilken ukultur det er hos mange. Under Varme mennesker settet på fredag stod jeg foran mellom Lillo og Becks. Ved siden av meg hadde jeg en kar som var helt oppslukt av mobilen og alskens sosiale medier. Eneste gangene han brydde seg om verden rundt var når han måtte dytte på meg for å få armen forbi hver gang han skulle vise noe frem for en kamerat som stod på andre siden av meg! Totalt idiot! :evil: Hva skal folk med sosiale medier når de totalt mangler sosial intelligens?


Ja du sto jo bak meg!! Han fyren stussa jeg også på. Må innrømme publikum foran scenen var merkelig.
Hadde han fyren hatt?? Han brøyta seg vei for å ta selfie foran scenen. DEt var det eneste han gjorde ut av seg.
Kjæresten hans så dumt på meg hver gang jeg sang med på alle tekstene. Jeg spurte om hun kjeda seg men fikk ikke svar..."FANKEN DA VI E DA PÅ KONSERT!!"Mange av de helt foran klappa nesten ikke til låtene. Dette var kanskje mest tydelig på de to første konsertene.
Greit at publikum er lydhørt men for en gjeng!!

Kompisen hans stod hele tida og sa at Jokke Og Valentinerne var Norges beste liveband!! Hæææ? På en sånn kveld!!
Jeg klappa og sang med på alle værs "læll" i vanlig stil. Det var en imponerende fyr som kanskje var 20 år yngre enn meg han fikk holde noteboka til Lars Lillo på "VELYKKEDE MENN" Tror du Kaktus stod rett bak meg. Han kunne teksten på alle sangene utenat.

Bra kveld på fredag ja! Greit med liv foran scenen! Tror bandet også setter pris på respons....

Jeg vil ha litt mere opptøyer, blod og vold på konsertene fremover :) (Neida bare tulla....)


Asmund
Avlogget

KAKtus

  • Innlegg: 18
  • Registrert: 23 Okt 2015, 01:49
  • Bosted: Oslo

Re: 7. nov: NESTE SOMMER + STAKKARS

Innlegg10 Nov 2015, 11:17

Hatt eller fillerye, ikke lett å skille i dette tilfellet. Lekkert var det ihvertfall ikke.

Uansett, stor forskjell på zombie, amøbeskriking etter 1984 og det å la seg dras med og oppslukes av musikken. Selv skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å stå helt stille. Kroppen min nekter det ihvertfall (selv om det tildels fikk meg til å føle meg som en avviker, kanskje spesielt de to første kveldene). Jeg er helt enig med deg Asmund at god respons fra publikum bare er med å gi bandet enda mer energi og derigjennom enda mer tilbake til oss. Desto hyggeligere med mange engasjerte fra den yngre garde i front.

Så får vi heller organisere en deLillos Casuals som kan ta seg av amøbene. Casuals i deLillos-sjargong: de som høflig prikker deg på skulderen og pent henstiller om at du tar det litt med ro for ikke å ødelegge for bandet og alle andre (selv om du i egne øyne sikkert er en særdeles fantastisk person som er kveldens egentlige midtpunkt).
- varme farver gjør meg øm og glad -
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: 7. nov: NESTE SOMMER + STAKKARS

Innlegg10 Nov 2015, 12:15

KAKtus skrev:Hatt eller fillerye, ikke lett å skille i dette tilfellet. Lekkert var det ihvertfall ikke.

Uansett, stor forskjell på zombie, amøbeskriking etter 1984 og det å la seg dras med og oppslukes av musikken. Selv skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å stå helt stille. Kroppen min nekter det ihvertfall (selv om det tildels fikk meg til å føle meg som en avviker, kanskje spesielt de to første kveldene). Jeg er helt enig med deg Asmund at god respons fra publikum bare er med å gi bandet enda mer energi og derigjennom enda mer tilbake til oss. Desto hyggeligere med mange engasjerte fra den yngre garde i front.

Så får vi heller organisere en deLillos Casuals som kan ta seg av amøbene. Casuals i deLillos-sjargong: de som høflig prikker deg på skulderen og pent henstiller om at du tar det litt med ro for ikke å ødelegge for bandet og alle andre (selv om du i egne øyne sikkert er en særdeles fantastisk person som er kveldens egentlige midtpunkt).

Fantastisk! Tiltredes!
:!:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: 7. nov: NESTE SOMMER + STAKKARS

Innlegg11 Nov 2015, 03:05

Hehehe, jeg bare sitter og ler og nikker gjenkjennende til det dere sier her gutter. Hvorfor i h....... kjøper folk billetter og stiller seg i fremste rekke når de ikke har interesse av det som skjer på scenen??? Så han brølapa fra fredag var der kvelden etter også? Gud bedre... Casuals ja, hehe, jeg er med!!! Bevæpna med en skikkelig streng pekefinger. Selv om blodig blues er mer fristende i slike tilfeller!
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Forrige

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron