Dato/klokkeslett: 19 Mar 2024, 09:49


Tropicana/Cabaretloftet, Kristiansund 1990, 1992

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Tropicana/Cabaretloftet, Kristiansund 1990, 1992

Innlegg09 Okt 2015, 23:07

Bilde

Et noe vemodig bilde. Tatt av meg nå i kveld i Kristiansund. Dette lokalet huset byens hotteste utested oå 80-90-tallet. Stinn brakke. Røyklukt og konstant dis i lokalet. Detvar discotek i første etasje og konsertklubb oppe i 2. og 3.etg. Her spilte deLillos *(Lars F, Lars-Lillo og Øystein P) under Svett Smil -turnéen i nov -90. Husker de tre første sanger som var Arne, Beibi og Da tiern var gul. Det kom groupies langveisfra fra Ålesund som hang foran scenen disse hadde mala seg med lebestift i panna husker jeg. Dette var min første konsert som gjorde meg hekta. Husker spesielt jeg blei imponert over god lyd og et utrolig bra samspill og punch ikje minst takket være Paasches musikalitet. Han dreiv ting ikke bare framover i konserten men også underveis i hver låt. Makan. Ååhhhhh.....gode minner. Nå er det keilighet akkurat der bandet stod. De kom tebake i -92 men da var det kun 80 publikummere og jeg husker Lars-Lillo stussa på det lave besøkstallet (en tirsdagskveld) og han lurte på hvorfor. Dette var i 92 i en noe tyngre kommersiell periode salgsmessig men du verden for noenbra konserter. Gleder meg til novemver. Ahhhhhh!!!!!! Vi sees folkens? ?? Hilsen Asmund!!
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Tropicana/Cabaretloftet, Kristiansund 1990, 1992

Innlegg24 Okt 2015, 20:45

Det var tider Asmund ;)
Jeg orker ikke mere grønlandsk film

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron