Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 15:52


CupfinaleShow

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: CupfinaleShow

Innlegg26 Nov 2014, 23:55

Beklager, Brumm! Men Brann var simpelthen ikke det beste laget over to kamper. Her i huset ble det sjampis og jeg sendte opp de to rakettene jeg har spart på siden pinnerakettforbudet kom.
Hipp hipp hurra!!!
Jeg ønsker meg 6 poeng i 2015. 3 på Marienlyst og tre i returen på Mjøndalen stadion. Magiske Deila er borte fra Drammen, og det vil merkes ytterligere i 2015...
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

Re: CupfinaleShow

Innlegg27 Nov 2014, 15:20

Jeg må bare gratulere deg Arne
Hva skal jeg si dette var helt forferdelig , men samtidlig så utrolig fortjent. Mjøndalen var klart best.
Noen sier det er "bare" fotball, men det er ikke "bare" fotball. Det er tradisjon, det er glede, det er spenning, det er samhold, det er lidenskap og noen ganger bare sorgen. Har sett hver kamp Brann har spilt i år på stadion men kommer sikkert til å se alle neste år også. Selv om vi har rykket ned. Så satse vi bare håpe at vi kommer tilbake fort, for Brann hører hjemme i tippeligaen. Så kanskje Brann møter Mjøndalen igjen der oppe å da blir det ikke tap ;)
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: CupfinaleShow

Innlegg01 Des 2014, 03:20

Jeg var i Oslo på det gjeldende tidspunkt, men jeg var ikke til stede på Odd-festen, grunnet religiøs overbevisning.
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: CupfinaleShow

Innlegg01 Des 2014, 03:25

Store gratulasjoner til Arne etter opprykket! Imponerende dette av Mjøndalen. Jeg så kampen på Nedre Eiker på TV, prøvde å spotte den lidenskapelige deLillos-entusiasten Horgen på lektarna, men kunne i finne han i mengden.

Litt trist med Brann og da, håper å se dem i eliten igjen om ikke så alt for lenge, Brumm! ;)
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Forrige

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron