Dato/klokkeslett: 30 Apr 2025, 19:01

Beckstrøm på Herr Nilsen lørdag 22. mars 2025

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

• Forfatter
  • Melding
Avlogget

JIP

Beckstrøm på Herr Nilsen lørdag 22. mars 2025

Innlegg18 Mar 2025, 20:51

Lars Beckstrøm tar med seg kvartetten sin på Herr Nilsen på lørdag. Konserten begynner klokken 21.

Da får vi nok høre både Beckstrøm sine sololåter, låter fra kvartetten og ikke minst en del deLillos-låter.

På det tidspunktet Lars fylte 60-år så sto han bak 39 av deLillos sine låter og ei spilleliste med de finner du i denne linken

Har ennå ikke fått somlet meg til å kjøpe billett, men hvis snøen glimrer med sitt fravær på fjellet så kan det jo hende at man tar seg en tur.
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

Re: Beckstrøm på Herr Nilsen lørdag 22. mars 2025

Innlegg19 Mar 2025, 17:41

Många fina sånger på solo- och kvartettplattorna!
Jag och Lena tar en tur från fjellet i Stockholm. 8-)
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

Innlegg27 Mar 2025, 15:25

Hej! Lägger in min lilla anmeldelse från facebook här oxo. 8-)

Beckstrøm Kvartett på Herr Nilsen!
Lars Fredrik Beckstrøm är förstås till vardags basist i deLillos. Lite George Harrison-situation liksom - att vara genial låtskrivare men inte vara huvudlåtskrivare i bandet sitt. Men med en solokarriär på sidan och ett bra antal album i bagaget löser det sig.
På Herr Nilsen presenterar Beckstrøm en flott blandning av deLillos-låtar och nya och gamla solospår. Speciellt solosångerna är kul att höra, de dyker ju inte upp på deLillos-gigen; Bellmanns måne, Svigermor, Skjebne, Ragnar og jeg, Du må ikke tro exempelvis.
Stället är fullpackat, publiken entusiastisk, kvartetten verkligen suverän och som avslutning på kvällen får vi så klart klassikern Nittenåttifire.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Innlegg28 Mar 2025, 12:13

Takk for referat, Christer! Det høres ut til å ha vært en god opplevelse - og det er ikke overraskende!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 43 gjester