Dato/klokkeslett: 21 Mai 2025, 02:01

Frøyas have - 40 års jubileum - 7.6.2025

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

• Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Frøyas have - 40 års jubileum - 7.6.2025

Innlegg19 Jun 2024, 10:55

Vi fyller 40 år og det har vi tenkt å feire!
Lørdag 7. juni 2025 skal vi fylle Frøyas have i Oslo med gamle og nye venner.

Vi har svevd over byen, og vært på vei hjem til en uoppredd seng.
Vi elsker den lille byen Oslo, hvor alle gatene er forskjellige land og hvor Frøyas have skal bli deLillos land.
deLillos feirer 40 år og inviterer dere til vårt eget univers, med vår egen planet skal vi forme en arena for allsang, kjærlighet og hagestemning.

Lørdag 7. juni 2025 blir det sanger dere hører på plate, og sanger dere synger med på konsert.
Billettsalget starter fredag kl 10. Men som mottaker av vårt nyhetsbrev kan du kjøpe allerede nå.

Håper vi ses!

deLillos
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

Stian A

Re: Frøyas have - 40 års jubileum - 7.6.2025

Innlegg19 Jun 2024, 11:10

Dette blir gøy 8-) :D :D
Når du er hos meg så blir jeg så grei
Avlogget

JIP

Innlegg19 Jun 2024, 11:48

Fant nyhetsbrev-mailen i junkmappen.

Billett er kjøpt og det gledes.

Ser at det er pinse den helgen, så noen faller nok fra grunnet andre planer den langhelgen.
Avlogget

Lillo

Innlegg19 Jun 2024, 13:00

Tiden går
Men deLillos forumet består…..hvert fall litt.
Jeg har ikke sviktet dere i tankene selv om
årene går uten noen direkte oppdateringer fra meg eller oss.
Kikker av og til innom og ser hvis det er noen kommentarer, og det
er alltid hyggelig å se at dere gamle travere fremdeles innimellom
har litt aktivitet.

Nå skal dere høre:

For første gang på det vi kan huske, tar vi sommerferie og ikke bare det, vi tar fri
fra nå og helt til etter påsken neste år. Vi skal ta et slags sabbat år som består av mye reising for flere av oss,
der hvert fall jeg skal prøve å fokusere på andre ting i tillegg til musikk, skrive litt kanskje.
Men noe skal skje løp av tiden, for vi har gjort ferdig et dobbelt album med 20 sanger som vil bli sluppet i januar 2025.
Første singel slippes i august og heter «Sjenert». Det blir mange singler løp av høsten. Ikke noe fysisk er jeg redd, men plata(ene) kommer
hvert fall i vinyl, kanskje også som CD. Den skal hete «20 Lillos uten filter», det spiller på at det er 20 sanger, men også vårt studioalbum nr 20.
Også er det en gammel fleip om at Lillos hørtes ut som et sigarett merke. Jeg kjøpte alltid 20 teddy uten filter, og pleide å fleipe med å si 20 Lillos
uten filter. "Uten filter" har jo også mer eller mindre vært vårt uttrykk, at mye rart og ufiltrert slipper gjennom på platene våre. Og det er også tilfelle denne gangen synes vi.
En spennende ting med plata er at vi har fått fire forskjellige mennesker til å mixe hver sin plateside. Det skaper litt frodighet, hvis en velger å høre på hele. Også denne gangen er sidene komponert en del sammen på sømløst vis.

Det andre som må nevnes (som jeg nå ser dere har funnet ut av), er at utifra tradisjonen om å feire oss som plateartister, er det neste år 40 år siden vi ga ut vår singel Johnny Fredrik/Fugl i bur.
Og det skal vi selvsagt gjøre noe ut av.
Da dette var 20 år siden i 2005, spilte vi i Frognerbadet på Norwegian Wood, noe som er et godt minne. Men den festivalen finnes jo ikke lenger, så derfor
har vi funnet vår egen plass å gjøre dette på i år. Stedet heter Frøyas Have og ligger som en ukjent parkperle langs innerste den av Frognerkilen på Frogner siden. Selv jeg som har vokst opp i strøket har nesten aldri gått der. Pussig nok hadde vi vår siste konsert med Rune før han sluttet julen 1985 på Villa Casba, som nå er den Saudi-Arabiske ambassade, og den vil neste år «nyte» av å være bare 30 meter bak der vi legger scenen :) En ringslutter!
At stedet faktisk heter Frøyas Have, har inspirert oss til å kalle dette for en hagefest. Vi skal gjøre vårt ytterste på å gjøre denne festen til en deLillos preget
atmosfære på alle vis, der vi går allerede nå høyt og tydelig ut for å skape blest om dette, slik at alle deLillos' nye og gamle venner skal kunne planlegge å
komme. Det blir en engangs hendelse, det er jeg temmelig sikker på. Vi kommer muligens til å spille fra nesten alle platene i tillegg til de kjente sangene. Det blir en lang kveld, vi skal også få tak i noen hyggelige bidrag fra andre enn oss selv.
Og datoen er lørdag 7. juni 2025.

Denne linken gjelder frem til ordinært salg åpnes, altså fredag 21. juni kl. 10.00. Etter det deaktiveres den og ordinært salg tar over.
https://www.ticketmaster.no/event/74712 ... IN=ORIGIN3

Ønsker dere alle en herlig sommer, (siste deLillos i år er på Idyllfestivalen Fr stad lørdag kl 14:30)
Hjertelig hilsen Lillo
Avlogget

Stian A

Innlegg20 Jun 2024, 00:04

Dette er bare helt fantastisk mye gode nyheter på én gang Lars! :D
Tusen takk for at dette eventyret fortsetter å fortsetter!

Åå så mye det er å glede seg til. Billetter er i boks.
(PS: en slik fest er jo en glimrende anledning til å få orden på den gamle røde Telecasteren din da, for nostalgien sin skyld 8-). Passer jo så godt til de gamle låtene)

Ta dere en velfortjent ferie. God Sommer!
Når du er hos meg så blir jeg så grei
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Innlegg20 Jun 2024, 17:03

Billetter i boks hos meg og! Raust av Lars å spandere tid på et litt utdødd forum, men desto mer hyggelig!
Forresten er det konsert i Kongsberg i kveld! deLillos spiller fra 21:00-22:00 i penværet i sølvbyen.
I kveld får fotball være fotball, nå blir det en deilig time med favorittbandet i steden!
:D
"Faen som det regner ute
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

Innlegg21 Jun 2024, 19:07

Härligt inspel från Lillo om platta och bautagig, tack.
Men vad långt det är till juni 25… :roll:
Biljetter fixade till mig och Lena; är det Sommaroslo så är hon gärna med på deLillos. 8-)
(På decemberkonserter etc får jag åka själv eller med bror min.)

Men vad långt det är till juni 25…
.
.
.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget

JIP

Innlegg24 Jun 2024, 13:30

Takk for oppdateringen fra Lillo.
Da vet vi at vi har noe å glede oss til i pausen.

Og konserten i Frøyas Have er allerede utsolgt.

På facebook står det i en kommentar at det betyr 10.000 solgte billetter.
Da blir vi litt flere enn bare vi på forumet 8-) .
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Innlegg24 Jun 2024, 15:13

Ser at de opererer med venteliste til arrangementet på Ticketmaster.
Moro at ble så populært - men 10 000 tror jeg ikke det er plass til, eller hva JIP?
Uansett glad for lenka for forhåndskjøp og at billetter er i boks!
"Faen som det regner ute
Avlogget

JIP

Innlegg25 Jun 2024, 11:32

Så bare at det antallet var nevnt i "utsolgt"-tråden på facebook. Om det stemmer eller ei, det vet jeg ikke.

delill-10.jpg
10 000?
delill-10.jpg (37.19 KiB) Vist 219722 ganger
Avlogget

JIP

Innlegg01 Jul 2024, 10:48

Håper at ReSale-løsningen til Ticketmaster aktiveres snarlig for denne konserten da jeg allerede ser forsøk på "videresalg" i arrangementet på fb.
Avlogget

JIP

Innlegg01 Jul 2024, 11:09

Ekstrakonsert dagen etter.

Skal man unne seg to konserter da?
Vedlegg
delill+1.jpg
delill+1.jpg (98.84 KiB) Vist 219686 ganger
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Innlegg01 Jul 2024, 11:38

JIP skrev:Ekstrakonsert dagen etter.

Skal man unne seg to konserter da?

Moro at gutta er så populære etter førti år. Men det overrasker ikke oss her inne, vi vet at deLillos er kvalitet!
Unne seg to konserter, eller slippe til enda flere som får dele gleden? Usikker, er et økonomisk spørsmål også...
:lol:
"Faen som det regner ute
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

Innlegg04 Jul 2024, 15:58

Blir stas. Jeg har endt opp med søndagen, etter at jeg (selvsagt) først kjøpte billetter med én gang, bare for å finne ut at den lørdagen til neste år er midt i pinsen og jeg allerede er booket inn til konfirmasjon i famiiien i Trondheim. Håpet på ekstrakonsert, og det ble det heldigvis! Gleder meg. Og nytt dobbeltalbum og greier. Suverent!
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

Trond

Site Admin

Innlegg07 Jul 2024, 21:50

Hei!
Lenge siden jeg har skrevet noe her, noen har jeg likevel litt kontakt med innimellom.
Jeg har unnet meg konsert begge dager, så det må vel bli tidenes pinse - uten sidestykke!

Når det nærmer seg, må vi jo se om vi kunne fått til et eller annet i ånden fra den gangen for et kvart livsløp siden i Frognerbadet.

Trond
Avlogget

JIP

Innlegg13 Mai 2025, 15:24

JIP skrev:Håper at ReSale-løsningen til Ticketmaster aktiveres snarlig for denne konserten da jeg allerede ser forsøk på "videresalg" i arrangementet på fb.

Står fremdeles for at "Resale" må aktiveres for disse konsertene slik at de som har endret planer får en mulighet til å kvitte seg med billettene på en trygg måte for kjøperen.

Og det er ikke manger uker igjen nå til 7. juni. Det gledes.

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester