Dato/klokkeslett: 28 Apr 2024, 00:10


deLillos' vakreste!

Her kan man ytre seg angående konsertopplevelser.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Pålogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1445
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos' vakreste!

Innlegg09 Mar 2024, 17:16

Petter skrev:Takker! Arne. Her var det mange gromme låter. Kult med valget av sår fra svett smil.En låt jeg neste har glemt, men er jo veldig fin. Gleder meg til konsert.


Sår låt veldig fint, Petter! Det er bare å glede seg! I Kongsberg var det langt i fra strømløst, både Ludde og Lars Lillo vrengte gitarer, men det var allikevel en var og vakker verdighet over hele konserten. Særlig gripende var nok Mor.
Lars fortalte gjerne hva som hadde inspirert han til å skrive låtene som introduksjon til hver låt. Lundevall og Beckstrøm snakket også før sine numre.
Ola Geir var både tekniker og utøver, og så hadde de med en pianist som jeg ikke husker navnet på. Men dyktig kar det og!
Dette var en typisk sittekonsert, der publikums oppgave var å lytte. Ikke pælme øl og konkurrere om å skråle høyest mulig med kompiser med ryggen mot scenen.
Litt spent på hvordan dette vil funke på Rockefeller!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

JIP

  • Innlegg: 178
  • Registrert: 24 Okt 2010, 11:39

Re: deLillos' vakreste!

Innlegg11 Mar 2024, 12:52

Så lenge de setter ut stoler og bord på gulvet og selger et begrenset antall billetter tilpasset dette, så tror jeg det vil fungere fint også på Rockefeller. Det gjorde det ihvertfall under solokonserten til LLS samme sted i fjor.

Nå er begge konsertene på Rockefeller onsdag 17. april og torsdag 18. april utsolgt.
Avlogget
Brukerens avatar

lykkeligfyr

  • Innlegg: 17
  • Registrert: 02 Des 2014, 17:05
  • Bosted: Bærum

Re: deLillos' vakreste!

Innlegg15 Apr 2024, 18:19

Jeg kommer selvsagt. Torsdagskonserten. Neste generasjon er selvsagt med.

Takk for setliste - lastet akkurat ned fra Spotify
---- likevel sitter vi nå her og griner ------- Tapetser t: 03:45 og utover - legendarisk
Avlogget

Nils1982

  • Innlegg: 89
  • Registrert: 17 Sep 2016, 16:16

Re: deLillos' vakreste!

Innlegg23 Apr 2024, 23:35

Akkurat sett deLillos fremføre sine vakreste i Sandnes Kulturhus. Noen små justeringer på setlisten virket det som? Koste meg som vanlig. Jeg og svigerfar satt på første rad. Kunne sikkert med fordel valgt noen seterader lengre bak da jeg satt "rett foran" ampen til Lundevall. Ellers var det veldig flott. Svigerfar mente dette var blant de beste konsertene han hadde vært på.

Ludde hvis du leser dette: Sorry for at jeg knabba setlisten din etter konserten. Eller var det Lars Lillo sin? Og kjipt jeg ikke fikk sett meldingen din på Twitter.

De startet hvertfall med:

Neil Young
Skulle bare være morsom
Heller dumme ting
Ikke Gå
Morgenstund med naken mann
Blodig blues på Cruise Cafe
Mor
Månemann
Min beste venn
Av alle jenter
Torsdag
Sår
Klokken er mye nå
Spøkelser
En stefar
Søster

Halvveis rundt Jorden (med en lokal sangerinne jeg glemte å notere navnet på)
Vår
Smak av Honning
1984

Så her var det mange høydepunkt. Mange sanger som har betydd mye for meg opp igjennom og som var ufattelig godt å høre live igjen.
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1308
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: deLillos' vakreste!

Innlegg24 Apr 2024, 00:29

Takker for rapporter! Hadde ikke mulighet til å få med meg disse konsertene, dessverre. Virker som de var knall.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Pålogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1445
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: deLillos' vakreste!

Innlegg24 Apr 2024, 00:37

Takk for setliste, Nils1982! Fint å se at de varierer. Jeg skulle veldig gjerne ha hørt ! Av Alle Jenter".
Salige Trond Brenne leverte en nydelig tekst til denne vakre melodien!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Forrige

Gå til Konserter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: arne, Stian A og 109 gjester