Dato/klokkeslett: 27 Apr 2024, 12:24


For en genial låt!

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

glimor

  • Innlegg: 1
  • Registrert: 06 Aug 2011, 05:54

For en genial låt!

Innlegg06 Aug 2011, 06:03

Jada! Jeg har brukt de siste tre dagene på å fordøye «Trist å være glad», og den siste dagen begynte jeg å gå låten etter i sømmene. Den er jo genial! Enkel, passe groovy, velprodusert, velmenende, tankevekkende i alle retninger for den som vil. Og på toppen av det hele hører vi et deLillos-band som har virkelig spilleglede i studio og som mestrer samspillet til de grader. Alt, for min egen del, sier at dette er en kjempelåt, iallfall for meg som har vært musiker i over tretti år. Og at det er en hit for nyinnvidde forteller jo sitt!!
Takk!
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1308
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: For en genial låt!

Innlegg07 Aug 2011, 20:31

Hei glimor - og velkommen!
Helt eng, genial låt, digger grooven. Har akkurat fått refrenget ut av hjernen. ;-)
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 799
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: For en genial låt!

Innlegg08 Aug 2011, 14:14

Välkommen glimor - och du har så rätt. Härlig grove, läckra ackord, tänkvärd text.
deLillos är ett norskt kvalitetsvin som bara verkar bli bättre med åren. Inte minst det musikaliska där musikerna förstås blir bättre och bättre med åren men för den delen aldrig lägger sig safe - men håller sig nyfikna på både snygga avancerade melodilösningar och härligt trasiga missljud.
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 101 gjester