Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 00:18


Intervju på NRK P1 - igjen..

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

Knut

  • Innlegg: 8
  • Registrert: 06 Des 2009, 02:15
  • Bosted: Årnes

Intervju på NRK P1 - igjen..

Innlegg30 Nov 2010, 02:07

Kjære Delillos venner.
Utrolig hva man kommer over når man hører på NRK. Ikveld var det et 10 miuntters intervju med gutta, samt live spilling av "Hva har du tenkt?", med en litt annen versjon enn den vanlige. De forklarte også litt om sine planer rundt konsertene til helga, turne og plata. De sa forresten også at intimkonserten i morgen blir utendørs, så da er det vel greit å ta på varme klær!

Vet ikke hvor lenge denne dette programmet ligger som nettradio, så vær snar med å få det med deg.
Linken; http://www.nrk.no/programmer/sider/kveldsaapent/
Det er de første 15-20 minuttene av programmet fra 29.11.2010 - kl 19.03

Enjoy!
.. at han var snill og at han prøvde å forstå hjalp så lite fordi de slemme guttene fikk alltid jentenes sympati...
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: Intervju på NRK P1 - igjen..

Innlegg30 Nov 2010, 14:23

Det et konserten idag er utendørs er ikke noe nyhet, det har da vært kjent lenge det.
Men klart det er en interessant ide og sette opp utekonsert i slutten av november på kveldstid.
Har da vært på Egertorget utendørs før på vinterstid, men det har vært på ettermiddag mens det enda har vært lyst ut.
Lure på om de skal spille Vår i kveld der de står ute i 10-12 minusgrader :)
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: Intervju på NRK P1 - igjen..

Innlegg30 Nov 2010, 17:44

kristian skrev:Det et konserten idag er utendørs er ikke noe nyhet, det har da vært kjent lenge det.
Men klart det er en interessant ide og sette opp utekonsert i slutten av november på kveldstid.
Har da vært på Egertorget utendørs før på vinterstid, men det har vært på ettermiddag mens det enda har vært lyst ut.
Lure på om de skal spille Vår i kveld der de står ute i 10-12 minusgrader :)


Kan det bli töffere än att spela gitarr med ulliga tjocka votter? Wow! :shock:
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron