Dato/klokkeslett: 20 Apr 2024, 01:39


"Se på meg" på Spotify

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

"Se på meg" på Spotify

Innlegg29 Nov 2010, 23:49

Heisann! Etter å ha tilfeldigvis bladd nedover deLillos sin diskografi på Spotify oppdaget jeg at singelen til "Se på meg" nå er tilgjengelig! Dette er meget gledelig, da dette er en fantastisk låt, og denne versjonen er en litt annerledes versjon enn den som folk kjenner best fra Elling-filmen. I tillegg er "Kjærlighet" på denne singlen, for de som ikke var klar over det (denne er også på Kake 1 fra jubileumsutgaven fra 5 år tilbake).

Dette var personlig meget gode nyheter for meg, da jeg elsker denne låta, og dette var en ny versjon for meg. Jeg vet det er mange der ute som har etterlyst denne fantastiske låta, så dette er flotte greier. Den er dessverre ikke tilgjengelig for salg, men det blir den forhåpentligvis.

http://open.spotify.com/album/5HF82MGkhhfHcOJ2OQYBTL

Det er jaggu gøy å være deLillos-fan om dagen, og denne dagen har vært helt fantastisk, med release av Opera-CDen, og denne oppdagelsen :D Herlig :D
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: "Se på meg" på Spotify

Innlegg30 Nov 2010, 01:38

Den versjonen er tidligere utgitt på en promo-CD i forbindelse med plateslippet i 2002. De første som kjøpte plata fikk en sånn med Se på meg og Kjærlighet på. Det var Platekompaniet som hadde denne singelen på utgivelsesdagen!
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Re: "Se på meg" på Spotify

Innlegg30 Nov 2010, 17:39

Stemmer, det mener jeg å huske ja. Husker jeg gikk på ungdomsskolen da, og dro til Drammen rett etter skolen for å kjøpe platen på utgivelsesdagen, men var vel bare på Platekompaniet i Oslo denne promo-CDen var tilgjengelig. Så jeg får følge med på QXL etter den, men i mellomtiden er det hvertfall fint å kose seg litt med versjonen på Spotify:-)

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 30 gjester