Dato/klokkeslett: 16 Apr 2024, 21:11


Gratulasjonstråd til jubilanten

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

Borgersen

  • Innlegg: 107
  • Registrert: 08 Des 2009, 13:59
  • Bosted: Ilseng

Gratulasjonstråd til jubilanten

Innlegg16 Nov 2010, 01:26

I dag er det som kjent 25 år siden våre store helter ga ut sin første utgivelse, singelen "Johnny Fredrik/Fugl i Bur", og da følte jeg det var på sin plass med en gratulasjonstråd hvor vi kan legge inn en hilsen til jubilanten. Hadde også vært artig å høre hva mine medforumister, og gjerne også bandet, har gjort på denne dagen.

Selv har jeg feiret dagen med å høre på diverse singler og andre rariteter som jeg kjøpte inn i helgen, og har i tillegg gått til anskaffelse av tre kassetter (Hjernen er Alene, Svett Smil og Før var det morsomt med sne) på QXL. Og selvfølgelig har pilsen blitt jekket på denne flotte mandagen :D

Gratulerer til Lars Lillo og Lars Fredrik som har holdt ut og levert i 25 år, og selvfølgelig også gratulerer til Øystein Paasche, Lars Lundevall, Rune Lindstrøm og Øystein Jevanord som har vært viktige medlemmer gjennom disse årene. Krysser fingrene for at det blir nye 25 år, minst! :D
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Gratulasjonstråd til jubilanten

Innlegg17 Nov 2010, 17:34

Ja, det er bare å gratulere Johnny Fredrik, Guri Mette, Ole Gunnar og alle som bidro.
Dagen min ellers var ellers bare en helt vanlig mandag...
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget

Smilefjes

  • Innlegg: 120
  • Registrert: 18 Okt 2010, 22:34
  • Bosted: Oslo

Re: Gratulasjonstråd til jubilanten

Innlegg18 Nov 2010, 13:10

Det er stas, ja! Gratulerer til gutta! :)

Og for en feiring det skal bli!!!

(Men kan nok ikke skryte på meg noen feiring på mandag, gitt. Det var jobbing og atter jobbing... :? )
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Gratulasjonstråd til jubilanten

Innlegg18 Nov 2010, 13:50

Jeg feiret ingenting den dagen, en helt vanlig arbeidsdag og kveld for oss.
Jeg sprer heller feiringa utover hele uka, månedene og året. Jeg ha forsåvidt feira godt hver dag siden jeg ble hekta, så jeg hadde god samvittighet for å se på TVNorge og 71 grader nord på mandag.

Mitt forhold i fht. til deLillos-verdenen har jo til tider vært ganske psykotisk, en stund så ble dagene såpass preget av det at en psykolog kanskje hadde villet forspeilet et behandlingsopplegg, avvenning f.eks. :lol:

Med unntak av noen deLillos-nedturer, f.eks. noen slappe plater på slutten av 1990-tallet og dette med Se og hør som var nitrist, så har alle disse årene vært et eventyr med konsertturer, platekjøp og ikke minst lytting på disse :)
Livet mitt har ikke vært det samme uten deLillos.

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron