Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 15:03


Hvor er den biografien....?

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Hvor er den biografien....?

Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Hvor er den biografien....?

Innlegg24 Sep 2010, 09:00

Du verden! Underlig sak dette her!
Jeg googla og fant ut at mannen ihvertfall har én sunn interesse til; Beatles! :lol:
http://www.ballade.no/nmi.nsf/doc/art2001112009183228617990
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: Hvor er den biografien....?

Innlegg24 Sep 2010, 14:39

I forbindelse med mitt "lille" diskografiprosjekt - (som tar lang tid, ja), var jeg i kontakt med Mr Høgvold aka Beatles (ikke snaut å kalle seg det). Spurte ham om denne biografien, og har også spurt Lars Lillo om den. Den har ikke blitt noe av, og kommer nok ikke til å bli det heller, dessverre.

Lars sa at han hang rundt/med dem en periode, og hvis jeg skjønte det riktig, kom det aldri lenger enn til en oversikt over utgivelser (og jeg tror det var denne oversikten den gamle deLillos-sidens diskografi baserte seg på). Beatles selv sier at han har/hadde norges største deLillos-samling (det samme skryter jo jeg av i fylla, men det er jo bare skryt. :-)). Han har jo hatt god tilgang siden han jobbet i bransjen. Men han sluttet å samle rundt Stakkars-tiden, så samlingen hans er nok for lengst utdatert. Et par artige ting han nevnte han har er originalversjonen av Hankøslagerne fra 1933 (på 78-plate), og Tøff i pysjamas-singelen signert av Lillo med tilleggsteksten "min aller første autograf" :-) Han sier at han vet at det faktisk var den første han signerte.

Det er jo lenge siden Akers Mic ble lagt ned (RIP), og i dag tror jeg Beatles jobber på Café Mono i byen. (Byen = Oslo selvsagt ;-)). Hva jeg vet.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Hvor er den biografien....?

Innlegg24 Sep 2010, 18:49

Morsomt å lese dette her, Bjørn Ivar! Jeg mener at hvis Arne Scheie er Mr. Fotball, så er du Mr. deLillos! :lol:
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester