Dato/klokkeslett: 27 Apr 2024, 16:46


Lars Lillo S besøker Egon Holstads podcast

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

NoachimJilsen

  • Innlegg: 34
  • Registrert: 23 Nov 2015, 20:16

Lars Lillo S besøker Egon Holstads podcast

Innlegg16 Okt 2023, 19:29

Musikkelsker,og sjefsraljør Egon Holstad har sin egen ganske så fabelaktige podcast. Den heter Feedback,og jeg hører den på Spotify.
Nå skulle jeg ikke reklamere for podcasten generelt,men i siste episode er Lars Lillo innom,og snakker om musikk,og hvordan den har vært med ham hele livet. En,og en halv time med superinteressant prat.

Jeg anbefaler også episoden med Jørn Hoel. Den var hysterisk morsom. Jeg har aldri eid så mye som en J.Hoel singel,men som gjest i Egon`s podcast var han en historieforteller av rang. Historien om hvorfor han endte opp med den looken han hadde på 80 tallet var kanskje høydepunktet.
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1445
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Lars Lillo S besøker Egon Holstads podcast

Innlegg17 Okt 2023, 19:47

NoachimJilsen skrev:Musikkelsker,og sjefsraljør Egon Holstad har sin egen ganske så fabelaktige podcast. Den heter Feedback,og jeg hører den på Spotify.
Nå skulle jeg ikke reklamere for podcasten generelt,men i siste episode er Lars Lillo innom,og snakker om musikk,og hvordan den har vært med ham hele livet. En,og en halv time med superinteressant prat.

Jeg anbefaler også episoden med Jørn Hoel. Den var hysterisk morsom. Jeg har aldri eid så mye som en J.Hoel singel,men som gjest i Egon`s podcast var han en historieforteller av rang. Historien om hvorfor han endte opp med den looken han hadde på 80 tallet var kanskje høydepunktet.


Tusen takk for flott tips! Dette skal høres!
:D
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1445
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: Lars Lillo S besøker Egon Holstads podcast

Innlegg21 Okt 2023, 09:49

Nå har jeg hørt ferdig hele podcasten og jeg sier meg enig med NoachimJilsen! Dette må du få med deg!
Spennende samtale om hvilke plater som har inspirert sjefen! Holstad har visst laget spilleliste på Spotify med alle låtene de snakker om underveis. Den har jeg tenkt til å høre på for der er det garantert mye bra!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

NoachimJilsen

  • Innlegg: 34
  • Registrert: 23 Nov 2015, 20:16

Re: Lars Lillo S besøker Egon Holstads podcast

Innlegg24 Okt 2023, 17:21

arne skrev:Nå har jeg hørt ferdig hele podcasten og jeg sier meg enig med NoachimJilsen! Dette må du få med deg!
Spennende samtale om hvilke plater som har inspirert sjefen! Holstad har visst laget spilleliste på Spotify med alle låtene de snakker om underveis. Den har jeg tenkt til å høre på for der er det garantert mye bra!



Fint at du likte den også. Regnet jo den ville falle i smak for de som ikke visste om den her på forumet. Jeg kunne egentlig hørt på LLS snakke om Neil Young i evigheter jeg. Neil er for meg tidenes artist,menneske,og helt :D

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 113 gjester