Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 01:01


ny konsertfilm?

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget

1lillofan

  • Innlegg: 16
  • Registrert: 29 Nov 2021, 15:26

ny konsertfilm?

Innlegg04 Des 2021, 21:09

...nevnte det i tråden om den nylige bergenskonserten. Tenkte det kunne løftes frem her

Det er mange år siden (den meget gode) blu-ray'n fra Operaen kom. Før det var det også mange år siden Mere dvd'en kom. (dvd kom strengt tatt mange år etter vhs, men uansett....)

Er det noen som vet om det har vært planer om å spille inn en ny konsertfilm, men som aldri ble noe av? (Sveve over byen med KORK ble jo sendt på NRK, men skulle gjerne hatt en utgivelse på blu ray!)

- og; er det lov å håpe at det kommer til å spilles inn "snart"? Noen som vet om det har vært diskutert?

Hver gang jeg har sett DeLillos de siste årene har jeg tenkt at de egentlig er mer tight enn noen gang, og at det burde vært skikkelig dokumentert...
Avlogget

Nils1982

  • Innlegg: 88
  • Registrert: 17 Sep 2016, 16:16

Re: ny konsertfilm?

Innlegg10 Des 2021, 19:36

1lillofan skrev:
Hver gang jeg har sett DeLillos de siste årene har jeg tenkt at de egentlig er mer tight enn noen gang, og at det burde vært skikkelig dokumentert...


Ja. Stiller meg bak denne posten. Jeg tror et live-opptak hadde gull akkurat nå. Opplevelsen min av Folken-konserten sist lørdag er at de spiller bedre enn noen gang og at deLillos anno 2021 definitivt er noe helt annet en delillos i Operaen eller på "Mere" for den saks skyld.

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 30 gjester

cron