Hei! har veldig lyst til å få tatt en delillos-relatert tatovering Har funnet et par kule motiv, men er på utkikk etter flere. Vet noen av noen kule delillos-motiv som egner seg på huden? Noe jeg kanskje har oversett. Evt om noen har en delillos-tatoverin de vil vise fram hadde det vært kult
Vet ikke om denne er seriøs eller ei. Men en deLillos-tatovering har jeg aldri sett noen bære. Bjørn Ivar har det meste i samlingen sin, men en tatovering har du vel ikke?
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Stian A skrev:Kjenner ei som har tatovert ‘Festen er ikke over det er kake igjen’ på armen sin. Hun er like blodfan som oss
Konge! Den lange tittelen der inviterer jo til en grovis hvor tema er en viss kroppsdel som har det med å endre lengde fra tid til annen. Hadde vært jævlig vondt å tatovere den, da...
"Faen som det regner ute Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Stian A skrev:Kjenner ei som har tatovert ‘Festen er ikke over det er kake igjen’ på armen sin. Hun er like blodfan som oss
Konge! Den lange tittelen der inviterer jo til en grovis hvor tema er en viss kroppsdel som har det med å endre lengde fra tid til annen. Hadde vært jævlig vondt å tatovere den, da...