Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 23:52


En liten hilsen fra Lars!

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Ludde

  • Innlegg: 101
  • Registrert: 03 Feb 2009, 21:46

En liten hilsen fra Lars!

Innlegg16 Apr 2015, 11:01

"Hei kjære forum.
Nå går det jo nesten år og dag uten at vi skriver her, og det burde ikke være sånn. Vi er til gjengjeld ganske aktive på facebook, men det blir jo aldri det samme.
På en annen side så har vi jo dere litt i tankene når vi legger ut ting der, så vi håper dere titter litt der av og til, og det gjør dere jo.
I år ser det ut til å bli et bra år for deLillos, mye aktivitet på flere fronter.
Utenom en bra konsertliste, som til og med kommer til å inkludere en
konsert på kongsberg jazzfestival, hvor vi får gjester med oss på scenen. (Kommer tilbake med mer informasjon når det er 100% sikkert.)
Men som dere nå vet er konsertserien vi skal gjøre i høst det mest spektakulære. Vi kommer ikke til å offentliggjøre hverken sted eller datoer ennå, men det blir mest sannsynlig i november og helt sikkert i Oslo. Konsertene vil for det meste ta for seg to album av gangen og gå kronologisk så langt det lar seg gjøre.
Det blir spennende å se om det kommer folk på siste uka også, som er stort sett det vi har produsert i dette årtusen. Dere må jo selvsagt stille på alle konsertene! Vi kommer tilbake med en godt tilbud til dem som er gærne nok.
Det er dessverre litt kaldt å telte i hagen min, så vi får finne på noe annet lurt for dere som kommer langveis fra Christer :)
Vi skal gi ut masse vinyl, både studioalbum og diverse samlinger, kommer tilbake mer detaljert her også.
Så er det også et ganske spesielt bokprosjekt som forhåpentligvis kommer iløpet av året også. Det er en slags biografi med spesiell vinkling, har ikke helt planlagt med forlaget når dette skal offentliggjøres heller, så også dette kortet må holdes litt tett foreløpig. Men det er ihvertfall en bok som det ligger litt omstendelig arbeid bak.
Håper vi sees rundt omkring og at dere orker å holde liv i forumet fremover.
Selv om vi aldri skriver noe der, så følger vi med og leser det meste.
Er det noen som lurer veldig på et eller annet, så bare spør, vi skal prøve å svare fra nå av.
Ja, glemte å nevne gitarboka appen, sjekk ut den dere som driver med sånt.
Ja, og apropos, om ikke lenge vil vi legge ut alle tekstene komplett
på hjemmesiden, så dere kan slå opp og laste ned ved behov.
Og idag har vi mixa noen nye sanger som også skal gis ut i løp av året. Vi jobbet med Jørn og mixa analogt, det var gøy!
Hjertelig hilsen Lars, på vegne av Lars, Lars og Øystein"
_________
Bedre før?
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

  • Innlegg: 798
  • Registrert: 03 Feb 2009, 16:05
  • Bosted: Stockholm

Re: En liten hilsen fra Lars!

Innlegg16 Apr 2015, 17:12

Flott info här, Lars & co! Tack.
Flera intressanta hintar om flera intressanta projekt som det ska bli intressant att få mer info om. 8-)
Bok!
Härligt.
Älskar musikbiografier!
:mrgreen:
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Re: En liten hilsen fra Lars!

Innlegg16 Apr 2015, 17:47

Dette er så fint å lese! Det gir i hvert fall meg en sterk følelse av tilhørighet, rett og slett som å få brev fra en venn! Og det er jo venner vi er! At vi er "gærne" nok til å stille på alle konsertene håper jeg virkelig! Jubileet skal markeres!
Tusen hjertelig takk for langt og hyggelig innlegg med mange gode nyheter! :D
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

kristian

  • Innlegg: 742
  • Registrert: 26 Jan 2009, 17:23

Re: En liten hilsen fra Lars!

Innlegg16 Apr 2015, 20:14

Takk for brev fra Lars.
Spennende tider fremover uten tvil.
Kaldt eller ikke, kan gjerne telte i hagen din jeg Lars.
Og dere trenger ikke bekymre dere for om det kommer folk de siste kveldene med nyere materiale.
jeg gikk og så på den pingvinfilmen
Avlogget
Brukerens avatar

Berntzen

  • Innlegg: 17
  • Registrert: 27 Jan 2011, 12:43

Re: En liten hilsen fra Lars!

Innlegg17 Apr 2015, 20:20

Takk for "teaser", her er det bare å begynne å glede seg til både det ene og det andre! :D
"En altfor seriøs og gammelmodig pussig herre"
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

Re: En liten hilsen fra Lars!

Innlegg18 Apr 2015, 00:28

Ja dette var hyggelig å lese, skjønner at jeg må sette av noen ferie dager til høsten 2015. Høsten pleier ofte å være snill mot deLillos fansen, i år blir den ekstra snill :) Vi må få til ett treff ett forum treff også denne uken.
Egentlig så er det ekstra spennende med noen av de siste platene i og med at det er mange sanger her som jeg enda ikke har hørt live. Av de siste så blir spesielt Huskeglemme og Vi er på vei... veldig spennende og høre for meg. Har heller ikke hørt mye live fra Rett og slett livet. Av de litt eldre så er Varme Mennesker en plate som plate som ikke er spilt så mange sanger live fra de siste 10 årene, dette må være en av de mest undervurderte platene til deLillos. Skjønner ikke hvorfor dette er en fantatisk plate.

Kjekt at dere bryr dere om hva vi mener og skriver her inne, det setter vi stor pris på. :D
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: En liten hilsen fra Lars!

Innlegg20 Apr 2015, 08:19

Takk for at du skriver litt her, Lars! Alltid morsomt å lese. Og vi gleder oss selvsagt veldig til høsten (også)...
Stå på.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron