Dato/klokkeslett: 29 Mar 2024, 10:52


delillos med venner konsertopptak fra lille julaften 1990

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

Brumm

  • Innlegg: 386
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:01

delillos med venner konsertopptak fra lille julaften 1990

Innlegg04 Jun 2013, 23:05

Først vil eg si at eg ikke noe måte vil reklamere for piratkopiering på nettet, jeg kjøper alltid mine delillos plater , når det er sagt så kom jeg over en delillos torrent på en kjent svensk torrent side. denne torrenten er det ikke er mulig å kjøpe noe sted en såkalt bootleg så må det vel være greit, info om konserten ligger under. andre som har denne ? Her er infoen som ligger inne på den

"videopptak av en konsert med Delillos m/venner fra Rockefeller Music Hall 23 desember 1990.

Konserten varer i 2 timer, 41 minutter, og 51 sekunder, og er på ca 2.8 GB i en MP4-fil.

Bildekvaliteten er VHS, men lyden er direkte fra mixebordet under konserten og er veldig bra.

Delillos hadde lille julaften konsert og det dukker opp artister som bl.a. Jokke, Ole Paus, Jan Eggum, trommisen fra Raga Rockers, Kjartan Kristiansen fra Dum Dum Boys, og mange flere.

Dette er en unik video som veldig få i Norge har, og omtales som en "Legendarisk konsert" i flere forum på internett med mange samtidige norske musikere på en scene.
Alt er "live", og kronologisk.
"
"La oss slutte å lure på meningen."
Avlogget
Brukerens avatar

Bjørn Ivar

  • Innlegg: 1307
  • Registrert: 02 Feb 2009, 17:47
  • Bosted: Bekkestua (Bærum)

Re: delillos med venner konsertopptak fra lille julaften 19

Innlegg07 Jun 2013, 12:12

Oj, dette må sjekkes, har den ikke! Har heller ingen info, annet enn at konserten er listet i konsertoversikten.
- Bjørn Ivar
(en helt uvanlig kar)
Avlogget
Brukerens avatar

Berntzen

  • Innlegg: 17
  • Registrert: 27 Jan 2011, 12:43

Re: delillos med venner konsertopptak fra lille julaften 19

Innlegg07 Jun 2013, 14:55

Dette skulle jeg likt å se igjen!
Jeg var på den konserten og jeg kan bekrefte at det var en minnerik aften!
Det var meget god stemning og mange overraskelser.
Håper dette opptaket dukker opp lovlig et sted etterhvert! Da kan jeg jo også få bekreftet detaljene rundt mitt lille Quiz-bidrag for lenge siden. ;)
"En altfor seriøs og gammelmodig pussig herre"

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron