Dato/klokkeslett: 28 Mar 2024, 11:51


Nyttårshilsen for 2013!

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

  • Forfatter
  • Melding
Avlogget
Brukerens avatar

arne

  • Innlegg: 1442
  • Registrert: 21 Jan 2009, 23:51
  • Bosted: Mjøndalen

Nyttårshilsen for 2013!

Innlegg31 Des 2012, 12:28

Postet av Lundevall:
"Kjære forum

Håper dere har hatt en deilig jul og at gavene falt i smak.
Vi må selvfølgelig takke for det gamle, 2012 var flott egentlig.
Det begynte tidlig i januar da vi dro over grensen til silence studio med Bent Sæther og
påbegynte innspilningen av “vi er på vei, vi kanke snu”. Det var rett og slett
en herlig uke, utendørs var det magisk og klassisk “Emil” vinter og innendørs
var det herlig lun 70-talls prog.studio stemning. Kreativt, krevende og koselig.
Fra nå av kalt “KKK”.
Så var det i sommer flotte opplevelser rundt omkring fra Lakselv til Jomfruland.
Spesielt var det også med sangen “Vi ser dere nå”. Kanskje mere hatet enn elsket,
men likevel var det utrolig mange som satte pris på den hvertfall. Det var vel selve settingen
som ikke passet oss kanskje, vet ikke helt hvem den egentlig passet.
Så kom utgivelse av bok og plate tidlig i høst, plata fikk utrolig fin motakelse, undelig mange 4-ere som
på trykk lignet en femmer. Og ingen ville spille singelen(e) noe særlig i NRK og sånn.
Vi solgte kanskje ikke så mye plater, men jeg håper dere som har den likevel har hatt glede av den,
for det har vi, for å si det sånn.
Høst turneén har vært innholdsrik, det er deilig å spille og de nye låtene ble godt mottatt.
Den mest spesielle opplevelsen var kanskje den akustiske konserten første kvelden i logen Bergen.
Der fikk vi gjort noe helt spesielt. Settlisten besto av mange av de mer intime sangene,
dette er sanger som egentlig representerer oss like mye som de utagerende.
Ofte er det ikke rom for å spille mange av dem på en konsert, men det var det denne kvelden.
Også med et annerledes lydbilde, bl.a spilte alle fire (også Rune) ak gitar på “Om og om og om og om igjen”.

Liten kommentar om boken. Denne er ment som en tekstsamling, på en del av låtene er besifringen
ikke tilfredstillende for dem som vil vite mer nøyaktig hva som skjer på gitar. Dette er ment for dem som først og
fremst kan de vanlige grunngrepene i dur og moll, med litt attåt.
I boken er det ikke tatt hensyn til riff og el.gitar preget komp.
Kvaliteten er likevel at besifringen står hele veien til hver eneste tekststrofe.

Neste år er det forestillingen “Livet er en liten dings” som kommer til oppta oss mest.
En liten nyhet i denne sammenheng er også at Øystein Paasche kommer til å være trommis på
teateret. Vi fant ut at Øystein var en bra mann i denne sammenheng. Mye også pga reportoiret.
Håper dere alle får anledning til å oppleve dette. Det blir spesielt både for Nationaltheateret og deLillos.

Da ønskes det et godt nytt år til alle med håp om at forumet består. Og takk for at vi sånn Maya-messig eksisterer.
Hilsen Lars Lillo og deLillos"

Tusen takk for hyggelig nyttårshilsen og oppsummering av 2012. Fantastisk at dere husker og hedrer fansen på denne måten. Er selv storfornøyd med mine deLillosopplevelser i 2012 og gleder meg til 2013. Tvi tvi med Nationalteateroppsetningen. Da blir det igjen forumtreff - takk Dag! :D
Godt nytt år!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget

Johnny Fredrik

  • Innlegg: 323
  • Registrert: 05 Feb 2009, 21:01
  • Bosted: Brønnøysund

Re: Nyttårshilsen for 2013!

Innlegg01 Jan 2013, 05:05

Kjempefin hilsen fra Lundevall og Bandet!
Ønsker både musikanter og medfansen Et Riktig Godt Nytt År!!!! :D

Ser vel noen av dere i det nye året!
Jeg orker ikke mere grønlandsk film
Avlogget
Brukerens avatar

Asmund

  • Innlegg: 639
  • Registrert: 04 Feb 2009, 15:25
  • Bosted: Levanger (Nord Trøndelag)

Re: Nyttårshilsen for 2013!

Innlegg01 Jan 2013, 22:49

Skjønner dette med besifring. Det er jo mye som skjer i mange av låtene, f.eks. Jeg Plager Ingen og f.eks. God Morgen.
Umulig å lage bassganger og gitartabulator på alle sangene.......

Godt Nyttår!
Avlogget
Brukerens avatar

thomasrino

  • Innlegg: 225
  • Registrert: 16 Jan 2009, 22:16
  • Bosted: Hamar

Re: Nyttårshilsen for 2013!

Innlegg02 Jan 2013, 17:35

Takk for alt vi fikk i 2012. Ser frem til nye opplevelser i 2013, og gleder meg spesielt mye til teateroppsetting og tilhørende forumtreff! :)
Riktig godt nytt år til deLillos og deForum!
Mvh.
Thomas Rino

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron