å det kan være mange , Knut er det sant, Blir det noe fest, Festrelgiøs og Ut , Du var den vi glemte, for å nevne noen. Alle sanger omtaler iallefall fest men om de handler om det er vel ett vurderingspørsmål.
Bra, Brumm! Blir jo et tolkningsspørsmål, ja - f.eks så tøtsjer jo Neste Sommer temaet, i Folk tok helt feil er det utdrikningslag med sjokkopplevelse, og Lars Lilllos drikkevise kan vel også sies å omhandle temaet (selv om det er en slags alenefest). Men kommer i hvert fall på minst 1 til - superkjent sang... den klarer dere vel? I mellomtiden kan du tenke ut et nytt spørsmål, Brumm
Bra, selvsagt også Nationaltheateret, ja. Og selvsagt var det Full men pen jeg tenkte på. Med et litt utvidet fest-begrep kom vi da frem til 9 låter med dette temaet:
Knut er det sant, Blir det noen fest, Festrelgiøs, Ut, Du var den vi glemte, Full men pen, Nationaltheateret, Folk tok helt feil og Lars Lillos drikkevise.
OK, nytt spørsmål fra meg, da: På den nye plata finner vi låta "Om og Om og Om og Om Igjen". Denne tekstlinjen har vært brukt før, nemlig i hvilken dL-låt? (PS pirk: det het da "om og om og om igjen" tre ganger istedet for fire)
Heh! den hadde jeg ikke tenkt på, men der er det også om og omigjen ja. Men altså ikke den jeg var ute etter. Og så har vi feks Neste Sommer, der det er bare 1 om igjen ("synge gamle sanger om igjen")
Nerde-news: "Om igjen" - Neste Sommer "Om og om igjen" - Klokken er mye nå "Om og om og om igjen" - (quiz - hvilken låt?) "Om og om og om og om igjen" - låta med samme tittel
RIKTIG!! Finn på no' a, Johnny Fredrik.... anything goes.
Nerde-news: "Om igjen" - Neste sommer "Om og om igjen" - Klokken er mye nå "Om og om og om igjen" - Pingvinfilmen "Om og om og om og om igjen" - låta med samme tittel