Dato/klokkeslett: 23 Jun 2025, 01:15

Suser avgårde» blir tittelen på en langfilm

Her kan man diskutere alt som har med deLillos å gjøre.

Moderatorer: arne, kristian, thomasrino

• Forfatter
  • Melding
Avlogget

JIP

Suser avgårde» blir tittelen på en langfilm

Innlegg29 Okt 2024, 16:09

«Suser avgårde» blir tittelen på en langfilm basert på bandet deLillos' musikk. Bak står den debuterende langfilmregissøren Rikke Gregersen.

https://www.nfi.no/filmer/suser-avgaarde

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge ... l-delillos
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Re: Suser avgårde» blir tittelen på en langfilm

Innlegg30 Okt 2024, 01:23

Spennende, JIP! Gleder meg til å se filmen realisert! Takk for at radaren din fanget opp denne nyheten!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

Innlegg01 Nov 2024, 13:43

arne skrev:Spennende, JIP! Gleder meg til å se filmen realisert! Takk for at radaren din fanget opp denne nyheten!

Ja spännande, detta får man följa! Hoppas verkligen det blir ett spännande resultat också och det tror jag.
Min spontana tanke och farhåga är bara att det - och med tanke på vad vi här storyhintas om - är lätt att bygga filminnehåll på många av de "usual suspects". Neste Sommer, Siste Sommerferiedag, Töff, Kokken, Full men pen och 1984 om det är Beckströmare inblandade.
Några måste väl oundvikligen vara med men det kan bli än mer spännande om det i filmen också dyker upp udda titlar, oväntade kopplingar. Det finns så många sångdelikatesser genom åren, och med perfekta oneliners. 8-)
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...
Avlogget
Brukerens avatar

arne

Innlegg01 Nov 2024, 21:14

Hibbitt skrev:
arne skrev:Spennende, JIP! Gleder meg til å se filmen realisert! Takk for at radaren din fanget opp denne nyheten!

Ja spännande, detta får man följa! Hoppas verkligen det blir ett spännande resultat också och det tror jag.
Min spontana tanke och farhåga är bara att det - och med tanke på vad vi här storyhintas om - är lätt att bygga filminnehåll på många av de "usual suspects". Neste Sommer, Siste Sommerferiedag, Töff, Kokken, Full men pen och 1984 om det är Beckströmare inblandade.
Några måste väl oundvikligen vara med men det kan bli än mer spännande om det i filmen också dyker upp udda titlar, oväntade kopplingar. Det finns så många sångdelikatesser genom åren, och med perfekta oneliners. 8-)

Jeg vil gjerne se fortellingen om "Brød" i levende bilder! :D

Eller hva med "Morgenstund Med Naken Mann"? Jeg syns jeg ser Beckstrøm på Nesodden:^
"Det løper en naken mann
Rundt i min have
Han dukket opp i fjor
Og nå er det blitt en vane
Ja selv når det er kaldt
Så vil han bare være ute
For dette har han valgt
Og jeg står her bak min rute (Bak min rute)"

Ha ha ha ha!
"Faen som det regner ute
Jeg lurer på om det er i natt det begynner å snø"
Avlogget
Brukerens avatar

Hibbitt

Innlegg04 Nov 2024, 01:32

arne skrev:
Hibbitt skrev:

Jeg vil gjerne se fortellingen om "Brød" i levende bilder! :D

Eller hva med "Morgenstund Med Naken Mann"? Jeg syns jeg ser Beckstrøm på Nesodden:^
"Det løper en naken mann
Rundt i min have
Han dukket opp i fjor
Og nå er det blitt en vane
Ja selv når det er kaldt
Så vil han bare være ute
For dette har han valgt
Og jeg står her bak min rute (Bak min rute)"

Ha ha ha ha!

:lol: :lol: :lol:
...men jeg har sovet så lite jeg at jeg har levd ekstra lenge i våken tilstand...

Gå til Generelt om deLillos

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester